Bij portretten mis je het niet en voor actie heb je een andere lens. Ik vind hem wel iets scherper.
Kasmir
Geplaatst: 21-01-13 21:59
Het is inderdaad enkel voor portretten, voor de actie gebruik ik toch mijn 70-200 (dan is zoom sowieso wel fijn). Denk toch dat ik voor de 50mm 1/8 ga. Het is een lensje voor erbij, om een beetje mee te spelen.
We bedoelen het niet banketstaaf Anna Maar het kwam niet echt vriendelijk over We doen ons best.
Kasmir
Geplaatst: 21-01-13 23:06
Ik freak echt een beetje hier achter mijn pc. Er is de 18e €83,85 van mijn rekening afgeschreven van een warenhuis waar ik nooit wat heb besteld.. Ga er morgen achteraan bellen om te vragen hoe en wat bij 't warenhuis en m'n bank bellen maar zou het liefst nu alles gaan bellen want vind dit echt niet tof.
MadelonSunny
Geplaatst: 21-01-13 23:07
Vreemd zeg.. :s Maar je kan het binnen 7 dagen terugvorderen! Edit: Dat heb ik pas ook gedaan toen T-mobile weer 's een fout had gemaakt.
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 21-01-13 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Welke bank heb je? als je ing hebt kan ik wel even kijekn
Eunomia
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-13 23:15
Ik ben nogal chaggie en dat moet ik inderdaad niet op jullie afreageren. Maar ik ben echt boos op mezelf dat ik Kyra heb geregeld, heel stom maar ik ben er nu weer erger aan toe dan het ooit was, dus dat is nogal vervelend nieuws..
bij ing staat er onderin, onder betaalzaken incasso's . als je daar op klikt, zie je welke incasso's er gedaan zijn. bijv. je zorgverzekering als die er standaard elke maand automatisch vanaf gaat, daarachter staat bij mij, terugboeken