De hema heeft btw treinkaartjes in de aanbieding. Weet niet tot hoelang die geldig zijn, maar misschien is dat iets voor de mensen die wat verder moeten reizen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gianti schreef:oeeeh, heb er nu al zin in! hoeveel fotografen waren we vorige keer?

Qua fotografen eerst even kijken wie er mee willen. Denk dat 6 fotografen op zich nog wel kan met 3/4 modellen. Elke fotograaf dan zo'n 20 min per model ofzo. Dan hebben we 3 á 4 uur dat in beslag word genomen.
behalve 21 juni tot 29ste, dan ben ik echt weg

Willen jullie dan even goed wel een studiomeeting, maar dan zonder de reptielen? Dan nog 1 van de vorige idee'en uitwerken die nog niet aan bod zijn gekomen?
De dik gedrukte hebben we de vorige keer gedaan.Lipydo schreef:1. Zwanger met doeken en/of attributen (staat al vast)
2. Slangen (eventueel met appel)
3. Meel/ rook
4. Pop/marionette
5. Naturelle
6. Sterke poses/ blik/ harde makeup
7. Jaren 50-look
8. Lichtschilderen
9. Fantasy/ Arwen/ Elf/ Black Swan
10. Kleurtjes, verf?
11. Burlesque
12. Vliegende/ rond dwarrelende dingen
Bagheera_206 schreef:Ik heb uit de genoemde perioden de dinsdagen en de vrijdagen geslooopt ivm werk van Myrthe. Dan houden we nog 8 data over om uit te kiezen. Dat moet toch vast wel lukken?
Willen jullie het onderstaande document invullen?
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... sp=sharing
Gewoon je naam invullen en een 1 als je kan.
Wat als de slangenman niet kan.Willen jullie dan even goed wel een studiomeeting, maar dan zonder de reptielen? Dan nog 1 van de vorige idee'en uitwerken die nog niet aan bod zijn gekomen?
Ik zit nu dus nog gewoon met 1m35 rollen.