WAAAAH bedenk net dat ik de paaltjes en draad zou meenemen was ik helemaal vergeten Dus ik ga nu maar weer naar buiten om m'n wei af te breken en alvast in de auto te gooien, zullen de paarden blij mee zijn dan mogen ze op de grote wei
Ketly zou je de pad mee willen nemen? Dan neem ik zelf m'n rooie touwhalster mee Die bruine staat wel leuk bij de pad maar ik ga niet rijden op een touwhalster, doe ik met m'n sidepull
ik heb paardlief gewassen (en het witte extra wit gewassen) hij staat nu onder de deken en ik denk dat ik zijn achterbenen en staart ga inpakken. je zult net zien dat hij die anders onder poept.
@ Finnens ik heet SCC de letters staan voor de eerste letters van mijn namen
ik heb mijn hoofdstel en alles al schoon gemaakt. moet nu alleen mijn jodpuhrs en chaps nog. hoe krijg je die weer fatsoenlijk schoon vraag ik me af
Ik heb gisteren mijn laarzen, zadel en hoofdstel gedaan. Gisteren gewassen en morgenochtend de achterbenen nog een keertje En dan kwart voor 11 is Binne bij ons en dan 11 uur die kant op.
Ik heb maar 1 lens xd ik hoop dat ik wat mooie plaatjes kan schieten!
finnens
Geplaatst: 13-04-13 19:58
De paaltjes en draad liggen ook in de auto! Ik heb geteld en ik heb 34 paaltjes en ongeveer 220 m draad. Dus misschien kunnen we ook wel twee paddocks maken?
Ojaaa m'n stief vader wil ook wel foto's maken maar dan alleen van het losgooien en rijden want zijn geadopteerde gehandicapte zoon komt ook mee en hij gaat met hem naar Leeuwarden naar een restaurant ofso dus hij wil niet de hele dag daar in het bos blijven Maar alleen als jullie dat ook leuk vinden hoor (hij heeft een Canon, verder weet ik niet )