Ik heb geen eten/drinken mee, Kan iemand iets extra meenmen? Ik ben over een half uurtje in adam!
Elise95
Geplaatst: 28-05-12 09:24
Zo ik heb een kaars mee, paraplu mee (kan je bv. 'het regent zonnestralen' of iets in die richting een foto maken) Neem ook nog galajurk en andere jurkjes mee.
Ik doe trouwens een kort lichtbruin short en een donkerblauwe blazer aan en heb veel krullen. Kunnen jullie me herkennen
Meiden HEEEELLL VEEEEELLL PLEZZIIEEEERRR!!! ben echt benieuwd naar de resultaten!!!
Ik zit inmiddels met beentje omhoog, buigen lukt helemaal niet meer
hamsterfan
Geplaatst: 28-05-12 12:04
Heel veel plezier iedereen! Op het strand schijnt het mistig te zijn, en volgens mij is het ook fris buiten, maar ik hoop dat het allemaal mee valt voor jullie en dat het zonnetje doorbreekt
Dat hebben jullie snel gefixt allemaal!! Hier nog steeds zeevlam (Noordwijk aan Zee) Naar je zin gehad elise?? (ik ga jou foto's volgende week allemaal doen )
Elise95
Geplaatst: 28-05-12 16:44
_Jessie schreef:
Dat hebben jullie snel gefixt allemaal!! Hier nog steeds zeevlam (Noordwijk aan Zee) Naar je zin gehad elise?? (ik ga jou foto's volgende week allemaal doen )
Zeevlam?
Ja hoor was een gezellige groep. Wel jammer dat je er niet was hoor Gaat t al beter met je been?