Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammyy schreef:Ik val even binnen![]()
GaiaZoo is een erg mooi park. Ik ben hier in het eerste jaar regelmatig geweest en vond het erg mooi. Het is geen heel erg groot en breed uitgemeten park, maar wel met heel mooie beplanting waardoor het eigenlijk heel groot aan doet! In het eerste jaar was de beplanting nog niet heel erg aanwezig, maar dit is nu veel beter.
Ik zag dat er hier en daar geopperd werd om een slaapplek in de buurt te zoeken.
Ik woon op een kwartiertje rijden er vandaan en wil mijn deur wel openen voor een aantal bokkers. Afhankelijk van het feit of mijn dochter thuis is, verschillen het aantal slaapplaatsen. Als het op de 19e valt, zouden er mensen op haar kamertje kunnen slapen, op de kleine kamer en in de woonkamer.
Zelf heb ik een matras waar met 2 personen op geslapen kan worden, een banken eventueel kan ik nog aan een 2 persoonsluchtbed komen. Helaas heb ik maar 1 eenpersoons deken over en geen kussens. Daar zou dan wel zelf voor gezorgd moeten worden. Voor ontbijt kan dan gezorgd worden net als dat het geen probleem is wanneer mensen willen douchen
![]()
Spullen hier laten liggen zodat die niet mee gesleept hoeven worden is ook geen probleem.
Ik hoor het wel als er geintresseerden zijn.
GaiaZOO schreef:Datum: Zondag 19 augustus
Entree: € 18,50
Parkeren: € 4,50
Openingstijden park: 10.00u - 18.00u
Afspreken voor ingang park: 10.30u.
- Richard
- Mariska
- Daphne
- Nikki
- Nathalie
- Aniek
- Anouk