Fading schreef:Leuk claire, wat heb je nog meer voor knappe paarden? ;D1. tess, new-forst, dressuur m1.2. Bink, shetlander.3. Simba, shetlander, 75 centimeter, vrijheidsdressuur, mennenEn Apollo natuurlijk
Nou ik wil graag een paarse New Forest met oranje stippen, het hoofd van een ploegpaard met schetlander pootjes eronder. Gaat dat lukken?
Timo_040 schreef:Nou ik wil graag een paarse New Forest met oranje stippen, het hoofd van een ploegpaard met schetlander pootjes eronder. Gaat dat lukken?We hebben wel een misvormde haf die daaraan voldoet alleen nog ff paars met oranje stippen verven
Fading schreef:Kun je die witte welsh niet zebrastrepen maken ! Moet niet zo moeilijk zijn mooi bodypainten
Zwarte penny arabier hebben we niet gave palomino welsh hadden we wel, weet alleen of die er nog is, was volgens mij niet braaf genoeg voor de kindjes
Ik heb ook iemand die mee wikt metHaar show-welchEn een met een van haar paarden ( weet alleen niet welke. Ze heeft er 6 )
Ik zou nog graag een aparte kleur Fjord op de kiek willen zetten, een grijs kleurige en dan met een mooie manenboog
Fading schreef:[FK] [FOTO] Zwarte BlesHahaha, Het is dadelijk een echte bekende krack Zolang hij maar niet langs zijn ijzers gaat lopen
sandranbr schreef:Fading schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=68&t=1729978Hahaha, Het is dadelijk een echte bekende krack Zolang hij maar niet langs zijn ijzers gaat lopen
Leverage schreef:Ik zou nog graag een aparte kleur Fjord op de kiek willen zetten, een grijs kleurige en dan met een mooie manenboog Ja zo'n gra fjord ben ik ook voor! En de welshjes van maroushka zijn ook leuk