Komt idd door de zon, instellingen en bewerking! Maar als je bij mij foto's nabesteld, en aangeeft dat je de kleur iets lichter of donkerder wilt oid, kan dat altijd nog wel een beetje aangepast worden
De bodies en lenzen zijn ook van invloed op de foto's.. het zelfde dat bv elke tv of monitor ander beeld door geeft ook al zijn ze van bv het zelfde merk..
Bedankt Plonie! Je zie bij die ene rijfoto dat ik mijn voet uit de beugel verlies Mijn instructrice heeft mijn beugels nu twee gaatjes korter gedaan en ik zit een stuk beter ineens
nobbie91
Geplaatst: 21-04-13 12:30
Razzle staat erop!
en Yara ook:
kalliexxxx
Geplaatst: 21-04-13 13:08
en er staan weer paar nieuwe op me site hier 2 ervan
nobbie91
Geplaatst: 21-04-13 13:35
Sam staat er intussen ook op
...Rayo ook
&Boy:
Bijna klaar... nu alleen nog Fritsje door photoshop halen
edit: jaaaaah, alle foto's van mijn kant zijn nu op het forum te vinden Hoop dat jullie er blij mee zijn!
Ik ga vanaf morgen een weekje op kamp dus van mij zullen jullie even een week niks horen en zien ben benieuwd als iedereen de foto's klaar heeft of er nou heel veel verschil zit tussen de foto's haha
Over die groepsfoto he, wie is eigenlijk wie? (wbt de fotografen haha). Een aantal van jullie ken ik wel maar van de meesten weet ik niet eens welk gezicht achter welke boktnaam schuilt