Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als m'n ISO op 500 stond dan kreeg ik alweer ruis en als ik m'n sluitertijd korter zette waren ze weer niet scherp genoeg. Heb alles +1 overbelicht maar heeft ook niet genoeg geholpen. Vooral bij Bella zijn alle foto's donker. En van Reno heb ik niet zoveel foto's. 

Het hoogst denk ik bij de losgooifoto's in de middag. 
Gelukkig niet in paddockje, want moet je ook nog eens gaan kloonstampen.
dierfysio schreef:Moooooi weer, van alle honden! Ik vind de laatste van Japser ook erg mooi. Wordt nog lastig kiezen, hoor!
Hoe werkt het eigenlijk met nabestellen; krijg je dan het bestand zodat je zelf iets op linnen oid kunt laten afdrukken, of krijg je een echte foto toegestuurd? En wat kost het ongeveer (snap dat dat bij iedereen anders zal zijn)?
Bij mij kan je afdrukken bestellen of originele bestanden die je zelf af kan laten drukken.
MadelonSunny schreef:dierfysio schreef:Moooooi weer, van alle honden! Ik vind de laatste van Japser ook erg mooi. Wordt nog lastig kiezen, hoor!
Hoe werkt het eigenlijk met nabestellen; krijg je dan het bestand zodat je zelf iets op linnen oid kunt laten afdrukken, of krijg je een echte foto toegestuurd? En wat kost het ongeveer (snap dat dat bij iedereen anders zal zijn)?
Dat verschilt per fotograafBij mij kan je afdrukken bestellen of originele bestanden die je zelf af kan laten drukken.
MadelonSunny schreef:dierfysio schreef:Moooooi weer, van alle honden! Ik vind de laatste van Japser ook erg mooi. Wordt nog lastig kiezen, hoor!
Dat verschilt per fotograafBij mij kan je afdrukken bestellen of originele bestanden die je zelf af kan laten drukken.
Keuze uit verschillende formaten digitale bestanden en verschillende formaten afdrukken