Hahahaha Ja 't is voor het eerst (en 't laatst) dat Almere dit versnellings-traject aanbied.. Dus veel is nieuw en het lijkt alsof nergens goed over nagedacht is
Ik zal m'n best doen om deze week mijn foto's af te maken dames
Ik moet de tinker nog. (Helaas zijn daar heel veel van mislukt maar gelukig zag ik hele mooi foto's voorbij komen van andere fotografen!) En de fries en shetties.
De foto's van Yegua Dura staan er op! Sorry dat ik ook wat later ben, maar ik had het erg druk met school. Dit weekend probeer ik ze er allemaal op te zetten.
Op het forum? Www.soesterduinen.forum2go.nl is makkelijk om dat als verzamelpunt aan te houden. Ook al zet je daar een link neer van je website. Het houd het wel overzichtelijker
In foto 1 staat ze in een landschap net of ze wild is dat vind ik persoonlijk heeeel gaaf. Maar wil je de nadruk leggen op jaron dan is 2 juist mooi. Ik snap je dubio. Ik weet nie wat voor gevoel je aan de muur wilt creeren?
achtergrond van 1 met paard van 2, Jij snapt mijn dubio helemaal. vind hem op de 2e foto net wat mooier staan. maar de omgeving op 1 vind ik dan weer mooier.
Ik vind de stand van 1 en 2 juist beetje hetzelfde :p zie weinig verschil
Ik zou zelf voor 1 gaan maar dan wel in kleur. Dattie echt opvalt :p Maar keuze ligt toch bij jou heb het al moeilijk genoeg om te kiezen uit de fotos van eelkje :p
Ik zou juist voor de eerste gaan, creert wat meer sfeer wat juist een leuke toevoeging kan zijn in de woonkamer
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 07-06-12 20:46
Ik heb die 4 foto's van Eelkje bewerkt op origineel formaat, zal ze zo naar je PBen op 600x800 en dan moet je maar zeggen of je ze nog op origineel formaat wilt. En wat moet de 5e foto nou worden?