Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elmars_Floor schreef:Eergisteren voor het eerst in al die jaren race monster azhar onder mijn kont (ja ilona je zult het niet geloven hihi) Met zijn staart op zijn rug, knorrend en blazend door het bos.. Was voor het eerst geen ontspannen ritje op mijn zoutzak. haha. Als die nou zo is met de meeting dan kunnen er prachtige showfoto's uit komen
mlheddema schreef:Ik herken je foto's uit het profiel van de ponyclub, klopt dat? Daar stond Floor nog met dr dikke buikje, en Azhar heb ik toen nog 2 keer als veulen daar gezien. Wat leuk zeg! En wat een knappert is het geworden!
Elmars_Floor schreef:mlheddema schreef:Ik herken je foto's uit het profiel van de ponyclub, klopt dat? Daar stond Floor nog met dr dikke buikje, en Azhar heb ik toen nog 2 keer als veulen daar gezien. Wat leuk zeg! En wat een knappert is het geworden!
Ja klopt inderdaadWat grappig, las net je profiel en zag dat je gelest heb en een verzorgpony hebt gehad. Welke is dat dan geweest? Herken je gezicht ergens van maar kan je niet zo snel plaatsen aangezien je toen waarschijnlijk een stuk jonger was..