Oypo = duuuuurrrrr, en ik weet niet of de kwaliteit van de foto's wel zo geweldig is.. Doe het alleen ooit bij wedstrijden, maar anders nooit.
Rusty: Je had ze via het topic kunnen opslaan, maar ik heb ze ook even naar je verstuurd. Mochten er nog meer mensen zijn die een aantal bewerkte bestanden willen ontvangen: stuur je mailadres even per pb!!
MustangII
Geplaatst: 29-07-13 19:27
Fading schreef:
Nee oypo nee dankje . Vind het super onhandig en idd iedereen kan je fotos bestellen..
Ik heb ook liever dat ik kan controleren of het wel echt goed is. Ik weet niet hoe de kwaliteit van oypo is, denk dat het niet kan tippen aan een vaklab voor die prijzen
listiglistje
Geplaatst: 29-07-13 20:19
Ik heb bij een foto van Chrisje besteld bij Oypo, gewoon een orgineel bestand....ik neem aan dat dat gewoon de originele foto is met voldoende pixsels
Kenny heeft toch Aqanto's sexy Ass en stoere kop te pakken
Ik heb hem nog niet binnen, want mijn werkmailadres doet het nu niet in de vakantie, wachtwoord verlopen deze week even langs de zaak, dan weet ik hoeveel/hoe groot!
Hm, ik heb toch liever zelf in de hand waar al m'n bestanden naar toe gaan en wie foto's koopt Kan me goed voorstellen dat de modellen er niet blij mee zijn dat hun paard ergens anders in huis hangt :p
listiglistje
Geplaatst: 30-07-13 17:46
ach zolang een paardenrukker hem maar niet koopt
En daarbij wie wil er nu mijn vos aan de muur, er is wel wat meer penny's te verkrijgen mijn topic wordt niet eens bekeken
Mijn foto's beginnen nu aardig compleet te worden, sandra's foto's staan op de weebly
Timo
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-13 19:42
Knappe Baloe (v. Tuschinski) op de gevoelige plaat bij het Oud Meer!
Als je de vader toevoegt aan de titel en wr een uitroepteken achter zet lokt iig mijn aandacht! Dan weten ze ongeveer ook wat ze kunnen verwachten voor ze het topic openen