Fotomeeting Lelystad - 26 mei 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:12

Colway schreef:
Ohh buurvrouw inderdaad haha! Komt goed ;-)

Hahah, gezellig, contacten we daar nog wel even over.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:13

Ik zou dan wel, als ik jullie was, bij stallen in de buurt ook die datum doorgeven. Mocht het een mooie dag worden anders grote kans dat er mensen daarheen rijden, niet wetende van de meeting, te paard. Is namelijk wel een leuke route om te rijden. Denk aan ponyclub (geen probleem lijkt me voor jullie), manege, Groene Velden en stallen op Oostervaart en evt nog anderen die ik nu vergeet. Ook van daar komen ze nog daar in het bos.

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 00:21

martine0503 schreef:
Ik zou dan wel, als ik jullie was, bij stallen in de buurt ook die datum doorgeven. Mocht het een mooie dag worden anders grote kans dat er mensen daarheen rijden, niet wetende van de meeting, te paard. Is namelijk wel een leuke route om te rijden. Denk aan ponyclub (geen probleem lijkt me voor jullie), manege, Groene Velden en stallen op Oostervaart en evt nog anderen die ik nu vergeet. Ook van daar komen ze nog daar in het bos.

Goeie opmerking! :j

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:36

Frederieke_ schreef:
Ja er is nog een langere lijst hoor! maar eigenlijk na 5 reserves heb je weinig kans dat er zoveel uitvalt, daarom staan er een aantal paarden niet op de reserve lijst, maar op de 'reserve van reserve' lijst :') maar dit word allemaal bewaard voor de volgende meeting :)

awsome.. want daar wil ik met mijn Sybje wel bij zijn (of Syb dat wil moet ik nog even vragen :') )

Ilona

Re: Fotomeeting voor iedereen! In Lelystad.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:44

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 00:47

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 00:47

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:49

xMiinh schreef:
Ilona schreef:
Voor de mensen die het leuk vinden, mijn Ilona van Baalen fotografie facebookpagina!

'Vind ik leuk!'

Vind ik ook leuk!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:52

Ilona schreef:
Voor de mensen die het leuk vinden, mijn Ilona van Baalen fotografie facebookpagina!

Ik hoop jou nog een keer te treffen bij een meeting. Mooie foto's.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:00

Wie weet de volgende meeting, vind Ulysses een erg mooi dier. :)

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:01

Feesboekpagina in mn onderschrift...
Heb jou al geliked Ilona :+

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:04

Gianti schreef:
Bonny_CT schreef:
Maarten is fijn he, en Linda is ook erg leuk :)

:(:)
was je der ook?

Dat niet, maar ken Linda via de knhs en van maarten een paar keer les gehad

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:05

Dank je Ilona.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:15

Ik zit net een beetje te kijken bij de facebookpaginga's van de fotografen. Prachtige foto's allen. Nu baal ik helemaal dat ik als 5e op de reservelijst sta. Heel hard hopen dat er een heleboel niet kunnen, duim duim duim.

Miinh, jij hebt die prachtige Parcival-nakomeling mogen fotograferen. De vos met bandages in IJmuiden. Dat vind ik nou een vreselijke mooi bok <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:33

hmm, ik was er ook maar vond het meevallen, hij had een verschrikkelijke onderhals.. (oke grease heeft het ook een beetje, daar werken we aan, maar voor een Z paard?) niet mijn smaak iig

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:55

Weet jij mss nog waar die foto's staan. Ik weet dat ie in uitgelicht heeft gestaan. Die onderhals staat mij nl niet zo bij. of ik had daar overheen gekeken omdat ik hem een prachtig hoofd vind hebben en lijf. Wil ik het ff terug kijken, als ik het kan vinden natuurlijk.

Op de foto's van Miinh zie ik het nl. niet zo terug komen die onderhals. mis wel een kleine opvulling van de spier net voor de schoft op de hals, maar dat is te trainen.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:59

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 02:09

Thanks Ilona. Dat is hem idd.

@Frederieke. Op 2 foto's zie je idd wel wat van onderhals. Toch denk ik dat de bouw van de hals Gelders typisch is. Toch net wat breder dan een "gewone" KWPN-er. Bekijk maar eens wat afbeeldingen van gelderse hengsten. Die hebben het allemaal wel wat. Mijn gelderse (ook een Parcival) heeft het ook wat, terwijl hij een goede bovenhalsspier heeft.

Foto 2, idd onderhals
Foto 9, ook al komt dat wellicht ook door wat spanning

Verder zie ik op de andere foto's echt typische gelderse halzen.

Nu ik hem weer zie, ben ik weer weg van hem.

Kom anders gerust een keer bij die van mij kijken. Bij spanning gooit ie idd zijn onderhals erop terwijl bij goed lopen die er niet is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 02:26

Ik vind hem wel mooi hoor! maar niet zo 'wauw' als iedereen haha. ik val toch meer op pony type, sierlijke kwpn of echt paarden met barokke bouw of barokke paarden ( maar dan niet zoals de frederiksborgers enz, die vind ik weer te lomp)

is ook ras typisch inderdaad, ik denk dat mijn smaak daar gewoon niet super naar ligt, terwijl ik parcival zelf (was hij afstammeling van toch?) wel weer erg gaaf vind! het ligt gewoon aan het paard zelf denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 02:26

grease eergister <3 (screen uit een filmpje)
Afbeelding

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 02:31

Kleine aanvulling. Ik heb nu ook andere foto's gezien. Zit idd meer onderhals op :( dan de foto's die ik eerder had gezien. Toch blijf ik hem mooi vinden :j

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 09:45

mlheddema schreef:
Colway schreef:
Ohh buurvrouw inderdaad haha! Komt goed ;-)

Hahah, gezellig, contacten we daar nog wel even over.

Doen we!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 09:46

Overigens, met mooi weer wordt de Gelderse hout veel bezocht door wandelaars, hondenbezitters (die veelal in het meertje zwemmen) fietsers, mountainbikers, hardlopers, etc. Aangezien het niet zo groot is, is het denk ik wel handig als degenen die het organiseren daar wel wat rekening mee houden/ iets op bedenken? Honden lopen daar los namelijk

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 10:06

devon04 schreef:
Ilona schreef:

Vind ik ook leuk!

vond ik al leuk :P

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 10:12

Colway schreef:
Overigens, met mooi weer wordt de Gelderse hout veel bezocht door wandelaars, hondenbezitters (die veelal in het meertje zwemmen) fietsers, mountainbikers, hardlopers, etc. Aangezien het niet zo groot is, is het denk ik wel handig als degenen die het organiseren daar wel wat rekening mee houden/ iets op bedenken? Honden lopen daar los namelijk

Ik ga zodra er een datum bekend is toestemming vragen bij de boswachter, Wil dan aan het begin van alle paden een brief ophangen dat wij met toestemming van de boswachter een fotomeeting houden met diverse paarden, Dat het plasje van tijd tot tijd niet beschikbaar is. En/of hondenbezitters zelf kunnen inschatten of honden eventueel even aan de lijn moeten of niet.
Vaak zodra je daar met een paard bent lopen mensen met honden al door.. Soms maak je mee dan mensen ook gewoon het plasje op dat moment toe eigenen. Zodra we toestemming hebben kunnen we ook eerder mensen verzoeken om even weg te gaan.