Dankjullie! We weten nog niet wanneer, moeten even kijken voor een gaatje in onze agenda waar we allebei vrij zijn! Tuurlijk niet Linda! De knappe paarden uit kring Eindhoven zijn nooit te min!
My_Little_P; bedankt voor de super mooie foto's!!! fading; jij ook!!! door de mooie foto's die jullie van hem gemaakt hebben ben ik weer helemaal opnieuw voor hem gevallen
@Levarage Al ooit over gedacht om het via oypo te doen het nabestellen? je kan zelf bepalen wat het kost en je hebt geen rompslomp van mailen en andere dingen. De klant betaalt en krijgt wat ie besteld zelfs tot mokken puzzels tuinposters enz enz kunnen ze bestellen en je zit zelf lekker op de bank je kan zelfs copons maken om een klant voor een bepaalde prijs uit te laten zoeken Ik vind het ideaal
Ik snap echt geen hol van OYPO.. Ik heb het wel, maar ik gebruik het nooit..
MustangII
Geplaatst: 29-07-13 14:21
Het is zo makkelijk...geen administratieve rompslomp of uitzoekerij. Laat de klant het lekker zelf doen Het is gratis en ze willen een provisie van ik geloof 4% exl matriaal wat word verbruikt bijv kanvas. Je kan het koppelen aan je eigen website(heb ik op het moment niet omdat deze binnekort een naamsverandering krijgt en een nieuw logo wat op ditmoment ontworpen word)
My_Little_P; ik heb je een pb gestuurd met mijn mail adres sorry dat je er ff op hebt moeten wachten maar op vakantie kon ik helaas geen internet gebruiken met mijn laptop