Hmmm.. Misschien op mijn werk bij de Kamelen. Bij mij thuis mag ook maar dan moet je alle materiaal mee slepen. Haha. Wel zeer donkere woonkamer
Bagheera_206
Geplaatst: 22-03-13 09:42
sMieke schreef:
Hmmm.. Misschien op mijn werk bij de Kamelen. Bij mij thuis mag ook maar dan moet je alle materiaal mee slepen. Haha. Wel zeer donkere woonkamer
Als we op andere lokatie dan een studio afspreken moeten we sowieso alle zooi meenemen. Donkere woonkamer maakt niet uit. Als hij maar groot genoeg is.
Verder heb ik geen grote 2m75 of 3m50 rollen, maar mini-rolletjes van 1m35.
Dat is bij mij in het dorp. Dan komen er dus weer reiskosten bij eventueel kosten voor visagie. Daarnaast hangt het er vanaf hoeveel mensen/modellen we willen werken. Vorige keer was het misschien iets too much, want we hebben erg moeten haasten met de laatste modellen.
We hebben twee lokalen/ruimtes dus zouden 2 studio's op kunnen bouwen mits we die hebben. Is efficienter met fotograferen en in iedere studio andere kleur klaar hangen. Ik weet dus nog niet of mijn 250 Watt/s ook voldoende is in grote ruimte. En we hebben geen 3m50 achtergrondpapier. Wendy zou nog even kijken hoeveel vermogen de set van haar school heeft.
Dus het is niet alleen huur van lokatie.
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 22-03-13 15:59, in het totaal 2 keer bewerkt
Maar Richard, voor deze shoot kom je toch uit op close ups, dus hoef je geen groot vel te hebben, zou ik zeggen. Een stoel in de ruimte met daar achter het vel lijkt mij zat.
Mijn ouders gaan misschien in de meivakantie weg met m'n broertjes. Het zou dan eventueel ook bij mij kunnen. Maar dan moet ik natuurlijk eerst weten of ze wel werkelijk weg gaan. Zit dan alleen wel met de hond.
Even nog een post van mijn kant, betreffende het reptielen/spinnen idee. Ik kan geen kant en klare studio regelen. Daar zaten te veel haken en ogen aan waar ik niet aan wilde voldoen.
Wel heb ik een ruimte tot mijn beschikking waarin we een studio op kunnen zetten. De ruimte is ongeveer even groot als de studio bij Wendy. Het is gewoon een vierkant gebouw, stroom, water, wc's e.d. Die zouden we mogen gebruik en daar een studio op kunnen zetten als daar de mogelijkheid tot toe is.
Het gebouw staat bij mij in de buurt. En ik heb daarbij ook een toepasselijke visagiste (en misschien een haar mens)