Sowieso weten we nog steeds niet zeker of 14 april nou wel of niet vastgesteld wordt... Het is echt geen aanval naar de TS toe, maar ik vind dat ze best wat hulp mag accepteren of het uit handen mag geven. Op dit moment heb ik er niet veel zin meer in omdat de organisatie gewoon niet is zoals ie hoort te zijn.
Caily
Geplaatst: 22-03-13 16:12
Jammer dat dit topic weer stil valt, ik wil bij dezen nogmaals mijn hulp aanbieden aan de organisatie. Weliswaar alleen het voorwerk, op de dag zelf zit ik in Brabant. Uiteraard kan er wel een van de fotografen die dag verantwoordelijk zijn voor vlotte doorstroom van tijden, die kan ik die persoon van te voren op schema geven.
Ook stond er van mij uit een meeting op deze locatie gepland op 24 maart, deze gaat vanwege Siberische weersvoorspellingen niet door. Hij is verplaatst naar 28 april. Vanwege enkele afmeldingen is er daar nog plaats voor fotografen én modellen. [FM] Fotomeeting Zeegse (Zuidlaren) 24.03.2013 (datum in topictitel klopt dus NIET!)
Is het afgelast? Ben benieuwd naar de datum, omdat ik sowieso graag mee zou gaan als fotograaf, zitten leuke modellen tussen. Voor de rest lijkt me ook dat er mensen zijn die behoefte hebben aan duidelijkheid?
Sorry maar ik heb er langzamerhand niet zoveel zin meer in. Ts, we hebben nu al regelmatig hulp aangeboden op dingen gewezen en dan zeg je dat je het doet, je online komt etc. maar vervolgens horen we helemaal niks.... o.O
Ik heb me er een beetje buiten gehouden, maar ik denk dat het handig is dat iemand anders de organisatie overneemt. Het zijn leuke modellen en ik zou het zonde vinden als het helemaal afgeblazen wordt. Dit lijkt niet te gaan werken. Ik heb nog nooit een meeting georganiseerd, maar wil eventueel wel assisteren. Heb alleen geen tijd om de gehele organisatie op me te nemen.
de organisatie mag over genomen worden. want ik heb geen overzicht meer en steeds te moeten lezen wat ik fout doe en hoe slecht ik het doe heb ik geen zin in
Maar snap je de (9 van de 10 keer opbouwende!) kritiek wel? Want het is niet dat jij alles verkeerd doet; het is meer dat er niet naar onze tips of klachten geluisterd wordt.
lees het altijd. nummer 1 2 3 reageer ik. 4 denk ik pfff en 5 denk ik lama
Jorinda
Geplaatst: 26-03-13 19:38
Ja, maar reageren/lezen is iets heel anders dan het ook daadwerkelijk toepassen.
Nouja, in ieder geval, je wil het uit handen geven. Wie zou het eventueel samen met mij willen organiseren? Dus het liefst iemand van de fotografen, want ik kan er niet de hele dag zijn... Ik ben sowieso even weg om Caspian op te halen of weg te brengen, en ik ben dan dus met Caspian zelf bezig 's morgens of 's middags.