ik had een briefje geschreven voor de kids, dat ze zouden lezen als ze thuis zouden komen van het zwemmen. Ze waren verdrietig dat er geen paaseitjes meer waren om te kunnen zoeken. Alles uitverkocht. Stiekem had ik ze natuurlijk wel... Net toen ik ht briefje neerlegde kwamen ze dus alweer terug, met een gat in de kop van mijn zoon. Toen heb ik maar een beetje meegezocht hihi!
Wij doen geen eitjes meer zoeken.. wij zijn al 2 grote eieren kwijt geraakt in twee jaar. Weet je wanneer we ze terugvonden? 3 jaar later (Ergens bij de schutting/scheiding met de buren)
Zo, dat duurde ff al dat bijlezen.... Drukke avond gehad hier thuis met gourmet en weet ik het wat allemaal niet
Marlies die foto's waar ik op sta zijn nog mooi geworden ook!! Het is een gave, ik sta meestal vreselijk op foto's!! Die laatste vd 3 vind ik wel dusdanig leuk dat ik die misschien wel wil laten afdrukken om aan mn ouders te geven.... me ma klaagt dat ze geen leuke foto van me heeft, en die heeft ze natuurlijk wel nodig nu ze in duitsland woont en niet meer hier