Gefeliciteerd andere modellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meliss1812 schreef:Yes, mag mee! Ben net thuis dus lees het net! De clinic ging braaf, wel tam voor haar doen, maar vreemde omgeving van 1,5 paardstrailer naar 1... Erg spannend voor een jong paard! Maar gaaf dat ik mee mag! We zullen ons beste hoefje voor zetten!
Gianti, wilde nog wel even blijven en kletsen maar vond het te koud om elvera zolang op de trailer te laten staan! Volgende werk de tips van linda toepassen tijdens ons debuut!
Gianti schreef:meliss1812 schreef:Yes, mag mee! Ben net thuis dus lees het net! De clinic ging braaf, wel tam voor haar doen, maar vreemde omgeving van 1,5 paardstrailer naar 1... Erg spannend voor een jong paard! Maar gaaf dat ik mee mag! We zullen ons beste hoefje voor zetten!
Gianti, wilde nog wel even blijven en kletsen maar vond het te koud om elvera zolang op de trailer te laten staan! Volgende werk de tips van linda toepassen tijdens ons debuut!
Hihi, gelijk heb je hoor. Ik was trouwens degene die op de hoek van de bank in de geblokte deken zatwist niet echt wat ik tegen je moest zeggen
maar wat een gaaf beessie is Elvera zeg!
We vonden dat je heel erg vooruit ging in de clinic, ze begon op een gegeven moment echt netjes te lopen, in het begin kwam ze wat onrustig over, beetje zoekende.
Had jij al eerder les gehad van linda?