Geweldige foto van mn Bella
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
showteam schreef:Mooie foto's zeg allemaal!
Mijne laten nog even op zich wachten, woensdag ga ik ze denk ik doen heb voorlopig geen tijd![]()
Heel misschien maandag en dinsdagavond een paar![]()
Ondertussen geniet ik mee van de rest
Bagheera_206 schreef:MadelonSunny schreef:Hebben alle fotografen hier een haf ofso
Murielle, Jill, Caitlin, Lotte, ik, wie nog meer?
Desiree, Monique, etc.
Lottjxx schreef:Ik heb even een vraagje...
Ik mis soms wat contrast in mijn foto's en ik probeer in adobe photoshop dat wat te verbeteren maar hoe doe je de donkere delen donkerder maken zonder dat de witte delen nog witter worden? Want de sneeuw hoeft van mij echt niet nóg witter. Dat gebeurt namelijk nu bij mij want ik weet alleen hoe je het contrast kan veranderen door aan het contrast balkje te schuiven bij afbeeldingen> aanpassingen > helderheid&contrast. Maar bij contrast veranderen dan wordt bij mij de witte delen nog witter en dat wil ik niet want dat wordt dan lelijk overbelicht
Lottjxx schreef:Ik heb even een vraagje...
Ik mis soms wat contrast in mijn foto's en ik probeer in adobe photoshop dat wat te verbeteren maar hoe doe je de donkere delen donkerder maken zonder dat de witte delen nog witter worden? Want de sneeuw hoeft van mij echt niet nóg witter. Dat gebeurt namelijk nu bij mij want ik weet alleen hoe je het contrast kan veranderen door aan het contrast balkje te schuiven bij afbeeldingen> aanpassingen > helderheid&contrast. Maar bij contrast veranderen dan wordt bij mij de witte delen nog witter en dat wil ik niet want dat wordt dan lelijk overbelicht
NESCAFE schreef:Snackie schreef:Die kleine vosse, k vind haar zoooo gaaf!
En bella![]()
Ik ben heel benieuwd, of de knuffelfoto van mij en skip nog wat geworden is
Deze bedoel je?
[ Afbeelding ]
NESCAFE schreef:Snackie schreef:Die kleine vosse, k vind haar zoooo gaaf!
En bella![]()
Ik ben heel benieuwd, of de knuffelfoto van mij en skip nog wat geworden is
Deze bedoel je?
[ Afbeelding ]