Zijn indd meer van hun samen, bij actie foto's was ik voornamelijk bij het water dus meer Blizz. En Sammie had op de meeste foto's oogjes half dicht en was gewoon niet helemal tevreden, gelukkig ben jij er blij mee daar gaat het om!
Was ook niet de bedoeling dat Tjipke op de foto kwam Sammie was uitgekozen, maar laat Tjipke niet alleen thuis Dat kan die ook niet, krijg ik ruzie met de buren Tjipke staat ook minder vaak op de foto dan Sammie Foto's van Tjipke mislukken veel vaker of zijn te donker Terwijl hij zich mooie laat fotografen Tjipke is ook zo eentje die je in een boom kan zetten of andere rare plek Zonder dat je een bange hond hebt Voor een beetje aandacht en een knuffel doet die heel veel
Sorry mensen, ik zit even in een dip en momenteel ook ziek thuis, ik probeer de middaggroep zo snel mogelijk af te maken
xLotje
Geplaatst: 13-03-13 17:46
Hallo! Ik kan me herinneren dat iemand met ooit heeft gevraagd of ik ook me zou willen met deze meeting. Ik zie nu dat die al lang is geweest, maar in dit topic wordt nog volop gepraat. Ik vroeg me af, komt er nog een meeting? En sorry dat ik zo naar binnen kom vallen
kuzznathalie
Geplaatst: 13-03-13 18:30
Er is inderdaad een vervolgmeeting! Ik weet alleen niet of je als fotograaf of als model mee wil, want de modellen zijn al gekozen. Vervolg fotomeeting Terhorsterzand: 21/04
Maaaaaar dan is er daarna nog een meeting, ook daar!
Bij die van 21 april kunnen er geen modellen aangemeld worden, maar bij die van 30 juni nog wel!
xLotje
Geplaatst: 14-03-13 19:33
pff ik weet niet. ik fotografeer en heb een hele knappe, "stoere" boy hiero maar ik fotografeer echt slecht. weinig scherpte, kan echt niet overweg met diafragma, die is me nog te eigenwijs. Ik denk dat ik mijn knapperd meeneem als model. Op 30 juni zou het wel schikken. Ik zal het overleggen met mijn ouders. Wel handig dat het in Drente is, ik zou het haast kunnen fietsen, haha. maar kan Dibbo op een misschien-lijst gezet worden ofzo? heb namelijk geen flauw idee of het me lukt om een lift te regelen.
Ik ben nog steeds bezig Shame on me! Ben nu bezig aan een shoot voor jullie! M'n pony is in de tussentijd verkocht, nieuw werk, nieuwe medicijnen en een HEEL druk leven. Nu eindelijk weer wat meer tijd, dus druk aan het bewerken!
Waren er toevallig nog mensen met foto's van Barka en Kenzo?
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-13 18:15
LET OP! Picture Push gaat stoppen met het aanbieden van gratis albums, sla dus alle foto's op! Ik ga namelijk niet betalen voor de albums van fotomeetings en wanneer er niet wordt betaald, wordt het account inclusief foto's verwijderd!
Mochten de modellen daarna onverhoopt toch foto's kwijtraken o.i.d. dan kan ik ze altijd weer via de email opsturen, dit kan dan door een email naar info@makwafotos.nl te sturen.