Zo dames ook Yara staat erop. Ik heb nu alle modellen gehad. Ik ga morgen beginnen aan de verzoekjes
Die groepsfoto's zijn heel erg leuk
Stephzdesign
Geplaatst: 17-04-13 22:21
NiKip schreef:
Hij is gaaf Stephz
Dankje . Ik heb helaas niet zoveel rijfotos en losgooifotos van Frits ( de de paarden die daarna gingen ) me camera vond t leuk om hele rare dingen te doen ( lees mijn ISO waarde was opeens helemaal weg, dat had k nog nooit meegemaakt ) kon dus heel veel toffe foto's weggooien. Was echt boos op dat ding. Tijd voor een nieuwe
Stephzdesign
Geplaatst: 17-04-13 22:22
RdLFoto schreef:
We zijn een topteam!
Haha zeker wel
My_Little_P
Geplaatst: 17-04-13 23:44
Mooie foto's komen er voorbij hoor!!
Hier een aantal van mij. Ik doe ze op volgorde van nemen, dus de laatste zullen nog wat geduld moeten hebben.
ik zou hem iets minder oplichten . helaas kan ik vandaag geen fotos bewerken. Ik moet nog 3 schilderijen gaan maken. dus ik heb het behoorlijk druk. Ik zal alleen nog een foto van Sam en Salvador bewerken en hier posten. Daarna kan ik beginnen per paard voor de andere fotos.
sorry als het allemaal wat langer duurt aan mijn kant.
Ik kan hey helaas ook niet doen vandaag moet werken tot 9 . Heb morgen wel alle tijd en zondag avond ga daarna een week op kamp dus hoop alles voor zondag af te hebben
Killyenn
Geplaatst: 18-04-13 14:49
Zo. Ik ben begonnen met nabewerken, het zal nog wel even duren voor ik ze af heb dus daarom heb ik besloten tussendoor maar wat foto'tjes te laten zien Deze zijn dus niet voor gebruik, enkel voor bezichting, aangezien ze nog niet af zijn Ik bewerk de foto's door elkaar heen omdat ik het leuk vind om aan meerdere paarden tegelijk te werken dus er zit niet zo veel logica in
Sanco
Geplaatst: 18-04-13 14:57
Prachtige plaatjes weer allemaal!!
Stephzdesign
Geplaatst: 18-04-13 15:06
Hier nog 2 fotos van Sanco & Salvador en Sam
Salvador
Sam
I hope you like it
En de linkjes naar de grote versies van de groepsfotos
je mag ze best posten hoor geen probleem. Alleen blijven deze fotos niet te lang online zeg maar. Is onwijs veel ruimte op mijn site haha.. Laat ze een maand staan en daarna gaan ze eraf . maar tegen die tijd geef ik wel een seintje. Of kan iedereen een seintje geven zodra ze hem eraf gehaald hebben? thanks alvast
De groepsfoto's staan op het forum, grote en kleine versies. Ik heb ze opnieuw geupload dus ze zullen daar niet verdwijnen als je ze van je site afhaalt