Ik wacht nog op Timo zijn foto's (origineel) en dan maakt ik een topic LEF Eerst ff de regels bekijken, want je hebt rijden ITP en ITP (geen rijden), dus 2 topics....zal ook wel een limit op zitten qua aantal foto's
Fading schreef:ITP mogen echt wel een of twee rijfotos bij Dan liever dat, want met Rijden ITP krijg je altijd een bak stront over je heen
Haha RIJ-ITP wel ja, daar geven ze kritiek ja Maar om ff te showen is 2 rjfoto;s wel toegestaan als het grootste gedeelte portret/stand is
Nou Timo schiet maar eens op, kan ik een topic maken (mijn werkmailbox doet het niet , dus stuur maar naar mijn privemailbox )
Fading schreef:Haha RIJ-ITP wel ja, daar geven ze kritiek ja Maar om ff te showen is 2 rjfoto;s wel toegestaan als het grootste gedeelte portret/stand is En anders linkjes!
Even kijken of ik van iedereen een foto kan gebruiken De sfeer is hier iig wel goed en tijdens de dag vd fotomeeting ook...had ff meegelezen in dat Den Bosch fotomeeting topic
inderdaad timo Ik heb net weer een nieuw topic geopend,was naar het springen gaan kijken, Jumping peel en maas
Klaar eerste topic is een feit [ITP] Fotomeeting Oud Meer 14 juli 2013 Linda & Aqanto!Nu de rest van de modellen nog, wie volgt
Ik ben altijd zo bang dat er fouten in staan of idd het gezeik om van alles en nog wat maar nu kan ik niet meer terug
Van wie zijn de foto's zonder naam? en nee, ik dacht van kenny niet, maar daar hoefde je niet op te wachten
staat eronder apart vermeld, van Timo anders kreeg ik die op de fotomeetingsite.... logo eronder en erdoorheen, ziet er raar uit voor in een topic dit zijn de originele