Stephzdesign schreef:Hierbij een foto van Loulou & Yara[ Afbeelding ]I hope you like it Waar upload je je foto's? Vind het er erg pixelig uitzien, denk dat je foto veel mooier uitkomt als je ergens anders uploadt!
mmm ik heb een programma er voor gebruikt om te verkleinen. daardoor kan inderdaad de kwaliteit minder worden.
Een foto van Nikip & fritsI hope you like it @paintToBe youre welcome. Ik zal je alvast vertellen dat er nog wel een paar echt stoere tussen zitten. al zeg ik t zelf
Mooie foto's weer dames.Ook Sam staat er nu op en ik ga beginnen aan de laatste en dat is Yara.Daarna doe ik de verzoekjes
En dan de twee groepsfotos @ daiswees: ik heb nog een foto van jou vader en miralda. ik heb er nog wel meer. maar dit was eventjes snel tussendoor. I hope you like it
snelheids mensen hier ... haha... ik moet nog denk 2 of 3 modellen fotos bewerken. maar dat ga ik morgen weer doen. ben kapot en onwijs last van mijn keel.
Volgensmij hebben wij veel dezelfde foto's stef, haha Ik kruip mijn bedje in, vind het wel goed zo.. morgen weer verder !
daiswees schreef:Vraagje of je de riem nog weg kan photoshoppen?:DNatuurlijk! Morgen ga ik kijken wat ik kan doen. daiswees schreef:Papa is er blij mee!En gaat 'm na bestellen!! Woehoeee !!
RdLFoto schreef:Volgensmij hebben wij veel dezelfde foto's stef, haha Ik kruip mijn bedje in, vind het wel goed zo.. morgen weer verder !Haha.. da denk k ook :p. Zelfde ideeën he
Stephzdesign schreef:RdLFoto schreef:Volgensmij hebben wij veel dezelfde foto's stef, haha Ik kruip mijn bedje in, vind het wel goed zo.. morgen weer verder !Haha.. da denk k ook :p. Zelfde ideeën he We zijn een topteam!