en daar kunnen we ze dan vanaf halen? hoe doen de rest van de fotograven het dan want geloof dat er nog heel veel niets gepost hebben. Niet banketstaaf bedoelt overigens hoor, want snap dat het behoorlijk wat werk is!
Ik hoop er vanavond aan te kunnen beginnen, dus van mij heb je sowieso nog niks gezien. Dat klopt. Wil alles op volgorde doen, en ik had zaterdag toevallig nog een andere meeting. Dus daarom .
Ik kijk nog even wat ik doe, denk dat ze mijn site op gaan. Maar dat zal ik tegen die tijd wel even melden!
De versies die we allemaal hier posten (en op mijn FB) mag je gewoon opslaan en gebruiken voor internet. Wil je echt nabestellen op groot formaat moet je de betreffende fotograaf even een PBtje sturen.
LiesxAnne
Geplaatst: 16-04-13 13:29
Als fotograven dan idd gewoon hier in het topic melden waar de foto's terug te vinden zijn dan is het toch ok. Niet dat er ergens iets gepost word en ik kan ze niet vinden
LiesxAnne
Geplaatst: 16-04-13 13:30
Bellatrix schreef:
De versies die we allemaal hier posten (en op mijn FB) mag je gewoon opslaan en gebruiken voor internet. Wil je echt nabestellen op groot formaat moet je de betreffende fotograaf even een PBtje sturen.
Ja precies, dat snap ik.
MichieldeM
Geplaatst: 16-04-13 13:30
Het maakt mij niet uit waar ik ze neerzet (niet op facebook in ieder geval, want ik heb geen aparte facebook voor mijn fotografie).
Dus, waar julie willen.
Ik ben een eind op weg in ieder geval.
MichieldeM
Geplaatst: 16-04-13 13:31
cinn87 schreef:
Als fotograven dan idd gewoon hier in het topic melden waar de foto's terug te vinden zijn dan is het toch ok. Niet dat er ergens iets gepost word en ik kan ze niet vinden
Ook goed
(geen wildcrossemeldingen gehad vanochtend? )
LiesxAnne
Geplaatst: 16-04-13 15:01
Nee gelukkig niet haha! Ze waren nog wel langs gereden zondag maar reden door ondanks dat we met alle paarden in de hei stonden Ook collega's van mij kwamen een kijkje nemen maar die konden ons niet vinden vanaf de parkeerplaats.
Ik ze de foto's als ik ze af heb gewoon op dat forum dat is gemaakt Maar zal een linkje sturen zodra ik ze heb geplaatst. Tip: Sla de foto's op op je computer aangezien ik ze na een maandje verwijder van het net, als je ze dan opgeslagen hebt dan is dat geen probleem. Foto's blijven uiteraard wel jaren in mijn archief dus nabestellingen e.d. kunnen altijd nog .
Ik heb vandaag wat foto's nabewerkt, maar kan ze niet plaatsen, aangezien ik geen internet heb (glasvezelkastje is overleden toen er water ik kwam omdat we bezig zijn met badkamerverbouwing ) Ik plaats de foto's gewoon hier allemaal, maar zal ze nog wel ergens anders plaatsen waar ze allemaal bij elkaar staan, moet nog ff kijken waar dan.
Ik bewerk nu op volgorde per paard. Ik hoop peppy morgen af te hebben en op het forum te hebben staan (kan het alleen niet met voor honderd procent beloven ). De rest volgt zo snel mogelijk.
Ben ook bezig alles paard voor paard uit te werken nu, wil vrijdag alles af hebben
renate85
Geplaatst: 17-04-13 02:36
Zooo ik ben ook maar eens begonnen met de foto's
Hier alvast 1 van bart
(edit: net gewoon een uur bezig geweest om een foto te kunnen uploaden.... Ik deed ze altijd gewoon op facebook zetten maar wil graag imageshack of photobucket. Deze 2 aangemaakt, foto's in een map gedaan (bij bucket dan,want bij dat imageshack krijg ik niet eens een map aangemaakt Alleen krijg ik met geen mogelijkheid een link op bokt van de foto's omdat alles te groot is voor bokt. Ja 1tje met heel veel klikwerk op imageshack maar vraag me niet hoe Bij imageshack krijg ik soms de foto niet eens geupload omdat hij te groot is... Moet ik dan serieus alle foto's eerst op maat maken voordat ik ze op zo'n site kwijt kan??
Dus als jullie nog een tip hebben....graag! Het liefst dat photobucket want daar kan ik tenminste mappen aanmaken
renate85
Geplaatst: 17-04-13 03:21
nog 1 gelukt met uploaden door de foto flink te verkleinen.
Volgens mij ben ik veel te lastig bezig zo.... Ik heb nu een orginele foto, een foto bewerkt zonder mijn naam, een foto bewerkt met mijn naam, en de kleine versie om te uploaden (omdat het anders niet lukt met imageshack bijvoorbeeld):Y)
Renate je moet ze idd verkleinen. Op bokt kan je nu 900x900 kwijt geloof ik dus je moet ze niet groter uploaden. Dan kan je ze idd alleen in link neerzetten. Bij Photobucket kan je van te voren al instellen hoe groot je ze wil hebben dus dan kan je bijvoorbeeld 20 foto's in één keer uploaden en die worden dan allemaal het formaat wat op Bokt kan. Bij Tinypic kan je ze per 5 tegelijk uploaden maar wel in een album.
Inderdaad even verkleinen, groot nabewerken zonder naam opslaan (ik sla altijd op in mapjes Jpeg klein en Jpeg groot) dan verkleinen, naam erop zetten en weer opslaan. Waarom zou je een grote versie met naam opslaan? Die heb je verder toch niet nodig .