Rond het vriespunt met 75% kans op neerslag en weercijfer een 3, ik zou het maar verzetten als ik jullie was Als ik de nieuwe datum kan ga ik graag weer mee!
*24 maart is er al een fotomeeting op deze locatie.
Als het aan mij ligt dan verzetten we de boel... Ik ben totaal niet fit en April is niet op haar mooist zo in de verharing. En aangezien er nu al zo veel afgezegd hebben... Ik denk dat we het beter kunnen verplaatsen naar een mooie zonnige dag in april! Lekker warm voor ons allemaal en dan kunnen we ook fatsoenlijk wassen enzo.
Omdat er al best veel afmeldingen zijn even een nieuw topic aanmaken? En degene die al uitgekozen zijn wel blijven.
Jorinda
Geplaatst: 08-03-13 00:22
Met een andere datum wil ik dus graag met Caspian op de modellenlijst blijven, het liefst ergens in april of mei, want dan ziet Cas er niet zo raar half-uitgehaard uit En dan is het wat makkelijker met wassen qua temperatuur. Maar de rest zal ook wel een voorkeur hebben, die misschien heel anders is dan mijn voorkeur.
Ik ga wel mee in de beslissing van verplaatsen ik kan moeilijk in mn eentje naar zeegse gaan
_likepink_
Geplaatst: 08-03-13 11:23
Ik zou nog wel heel graag mee willen! Heb ook veel moeten regelen wat betreft mijn vaders werk hiervoor. En paard lief zit super in haar vacht en is ook schoon.
Ik hoor/lees het nog wel
Grass
Geplaatst: 08-03-13 11:27
Ik ben er inmiddels eigenlijk ook wel voor om (weer) te verplaatsen. Heb toch het gevoel dat er in de voorbereiding wat steken zijn laten vallen. Niet banketstaaf bedoeld hoor, maar als TS niet echt snel reageert of alleen reageert met ' fotografen zoeken' terwijl er meerdere vragen gesteld zijn dan wordt het een btje lastig. Was er eigenlijk al wel een specifieke indeling/tijdsplanning, paaltjes/lint e.d.? Dat dit bijv niet duidelijk gecommuniceerd is draagt bij aan de verwarring. Nogmaals niet vervelend bedoeld, maar ik hou wel van een beetje een strakke organisatie en duidelijkheid. Helemaal als blijkt dat het misschien niet doorgaat. Dan kan ik bijv een andere fotografie afspr maken.