tja Ravi is een beetje adhd, kan zich niet zolang op 1 ding concentreren plus dat hij ook nooit dingen 'moet' dus dat begrijpt hij niet helemaal en hij is nou eenmaal ook niet de meest intelligente hond
Gizmo is bijna klaar! Zal de modellen eerst de foto's per email sturen en later komen ze online op mijn website. Zolang de foto's eerst maar afgeleverd zijn dacht ik zo.
Mijn vader is sinds twee uurtjes ook weer thuis. Nu nog onder de indruk van een stapel medicijnen die we moeten afbouwen, dus ben benieuwd. Maar nu ben ik zelf ook verkouden, geen goede combinatie dus! Dus heb vandaag in het ziekenhuis bij de apotheek maar meteen strepsils etc. gehaald.
Op het moment gaat het redelijk, alles rommelt alleen wel binnen in hem. Maar goed dat was te verwachten. Hij heeft lekker de hele ochtend op bed gelegen en ik in de kamer er naast, dus kon hem mooi in de gaten houden zo.
Ik heb het gevoel alsof ik een spelbreker ben met die website en misschien moet ik mij gewoon niet aanstellen en daar mijn foto's ook gewoon opzetten.
Air
Geplaatst: 04-03-13 15:36
Even getest door foto's op elkaar te plakken en dan de doorzichtigheid te verschuiven, enige wat mij opvat is dat er iets minder contrast is, maar dan kijk ik wel met een zeer streng oog. Als je de foto's naast elkaar hebt is dat echt niet te zien. Kwa scherpte etc. zie ik absoluut geen verschil
maj0
Geplaatst: 04-03-13 15:36
Je kunt ze er nu toch op zetten? De modellen hebben ze toch ook via de mail dus hebben hoedan ook goede foto's Of de kwaliteit nou achteruit gaat op de site of niet.