Even een lastminute post die ik toch met jullie wil delen... Door change of plans gaan we met een klein groepje Boktfotografen straks richting Blijdorp om oa de Nikkor 70-200mm f/2.8 VR2 uit te testen op de D7000's van Aniek en Merel. Die was toch al gehuurd voor vandaag en anders zonde van het huren.
Mocht je toch stiekem ook zin hebben om heen te gaan... Wij zijn er rond 10u. Jullie zijn welkom!
Ik las het gisteren al ergens (FB waarschijnlijk). Helaas voel ik me niet fit genoeg om überhaupt iets te gaan doen. Ik geniet straks wel van de foto's. Veel plezier daar!
Ik ben thuis! Nu het grote spelletje foto's uitzoeken doen. Hebben op zich nog wel mazzel met het weer gehad, maar het was erg mistig vanmorgen. Gaan zeker nog een herkansing doen!
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 04-03-12 20:53
Was een erg leuke en gezellige dag vandaag Ik ben nu ook bezig om de foto's op de pc te zetten.
Haha! Leuk klusje he? Toch wel even wennen met back button focus. Heb toch iets minder scherpe foto's dan normaal. Dat is dus nog even wennen.
DesireeK
Geplaatst: 04-03-12 20:56
Ben benieuwd naar de foto's.. de volgende keer Blijdorp wil ik ook wel mee (als de datum goed uit komt dan) Als er iemand vanuit richting Den Haag gaat wil ik graag mee poolen
Mootje
Geplaatst: 04-03-12 20:57
Ik ook.... Als ik het 3 uur eerder had gezien, was ik op de fiets gesprongen
Ik ben ook dol op Blijdorp, het is zelfs 1 van mijn favorieten. Jammer dat het voor mij zo'n eind rijden is. Normaal eigenlijk ook niet zo'n probleem, maar ik hoest al 3 dagen de longen uit mijn lijf en lig te klappertanden met het zweet op mijn bovenlip. Fikse griep en dus niet zo handig om naar een zoo te gaan. Ik wacht hier wel vol spanning op jullie foto's.....