Zo even een stukje truggelezen..
Seven schreef:@Latrude top dat je thee mee had voor iedereen echt super.
Graag gedaan hoor! het was een kleine moeite en met zulk koud weer is het toch wel even fijn om je handen even te warmen.
EmmyJoycee schreef:Latruda schreef:Ja 19 idd. Ze gedraagt zich niet naar dr leeftijd hoor..

Vind haar wel gaaf !

Haha Thnx!
Seven schreef:Vond die ook wel grappig jammer van de duidelijk geen zon look maar ze was me het model wel

Merrie met een karaktertje

Haha jaaaa dat is ze wel..
HijadelaLuna schreef:Hadden jullie voor mij als organisatie nog verbeterpuntjes?

Wees gewoon eerlijk, ik kan wel wat hebben, leer graag!
Ik vond het allemaal top geregeld hoor! Dat die boswachter zo nukkig was kon jij ook niets aan doen.
Heb je er nog weer iets van gehoord?
heleen06 schreef:Vind het ook zo leuk om de foto's van de andere paarden te bekijken. Was zo druk met mijn eigen paard dat ik ze gisteren nauwelijks heb gezien en de paarden van de middag eigenlijk helemaal niet. Leuk om Latruda met de prachtige western-outfit te zien, geeft zo'n bijzondere sfeer aan de foto's! En de paarden van de middag, wat kunnen die lopen zeg! Ook leuk om de verschillende stijlen van de fotograven te zien, iedere foto is uniek!
Dank je!
KirstenVosje schreef:Trouwens, als er nog iemand een ITP topic gaat openen met foto's van zaterdag dan verplicht ik diegene het linkje hier even te plaatsen.

uiteraard!
Jacobeho schreef:(: Latruda, doordat de boze beheerder langs kwam heb ik van jou wat minder portretfoto's.
Geen enkel probleem hoor! Dat doen van de zomer gewoon een keer over!
En nog even aan alle Fotograven: Jullie zijn echt toppers hoor! de hele dag met die kou buiten staan en dan ook
nog zulke prachtige foto's maken! Echt diep respect!