Ja maar er komen op 1 dagdeel 4 paarden en 6 fotografen. Dan morten er toch 2 alleen fotograferen? Had je eigenlijk al een plannjng met welke fotograaf welk paard op de foto zet, dus met de tijden erbij enz?
Ik heb even nagedacht en ik meld Caspian toch af voor a.s. zondag.. Hij is echt ontzettend vies en dan ga ik liever een keer mee (als jullie nog een keer organiseren) als hij in ieder geval redelijk in de zomervacht zit, het liefst helemaal. Ik denk namelijk niet dat ik hem schoon krijg in één wasbeurt, en vaker wassen heb ik geen tijd voor deze week. Hij heeft echt overal modderklonten zitten, staart en manen zijn helemaal bruin (dat wat wit hoort te zijn)... Dus ik hoop dat jullie nog een keer organiseren als het warmer weer is
En als morgen blijkt dat het niet door kan gaan zondag, en jullie verplaatsen het naar een warmere maand, dan ga ik dus uiteraard nog gewoon graag mee. Maar dat is morgen dus even afwachten.
Is er niet iemand die met een grote auto+trailer komt die mijn paardje mee kan nemen uit Onnen? (Zit een beetje met de kosten van huren trailer + benzinekosten voor lenen auto van Jorinda).