Ik sta nog op de reservelijst, of nouja - Bailey staat er op. Maar ik kan morgen niet meer, dus ik kan het gat helaas niet opvullen.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-21 14:19
Helaas! Ohja, de reservelijst.
PB gestuurd naar xx_Irisje.
Marlies1995
Geplaatst: 13-08-21 14:27
Mochten er geen modellen meer zijn heb ik nog een grote witte kees hond in de aanbieding. Ze is 1 jaar oud maar zit nog niet fantastisch in haar vacht.
Mocht er plek zijn zou ik het leuk vinden om mee te doen. Foto kan ik indien gewest na dat ik klaar ben met werken plaatsen.
Bellatrix
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-21 14:28
Ik wil je wel even op standby houden ja...mocht ik geen reactie krijgen. Foto plaatsen mag altijd.
Schema nu:
Ik had ook de hond Pinto op de reservelijst maar ik kan de Bokker die erbij hoort zo even snel niet vinden?
Ik moet me helaas afmelden voor morgen Vriend kwam thuis van kantoor met t nieuws dat hij in quarantaine moet omdat een van de collega’s besmet is. Uit voorzorg zeg ik dan ook maar mijn afspraken af.
Baasje van Lux volgens mij. Dus weer een model minder
Hoe doen jullie het normaal gesproken met gegevens uitwisselen? En dan met name om daarna de foto’s door te sturen?
Ik zat zelf te denken aan pen en papier en dat de (baasjes van de) modellen even hun mailadres opschrijven en de naam (en ras) van de hond. Ben bang dat ik anders thuis alweer vergeten ben.
Laatst bijgewerkt door NdV74 op 13-08-21 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Is er verder ook niemand van de reservelijst die nog kan?
Ik heb wel een reservemodel, maar helaas geen extra paar handen. Ik kan niet een hond aansturen en fotograferen tegelijk haha.
NESCAFE
Geplaatst: 13-08-21 21:24
19marjo90 schreef:
Oeh, jammer dat ik dit topic nu pas zie! Had het heel leuk gevonden om met de hond te komen en het was mooi in de buurt geweest
Mochten er uiteindelijk toch nog reserves nodig zijn, zou mijn Hertog Jan best willen komen! [ [url=m/kOArRE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze misschien?
Bellatrix
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-21 21:24
Iris gaat kijken of ze nog iemand kan regelen die één van haar honden hanteert. Dat zou het makkelijkst zijn op dit moment. Bailey van de reserve lijst kan niet.
Oja, die kan ook nog...
noox
Geplaatst: 13-08-21 21:25
Ik ben de bokker van Pinto haha. Maar omdat ik helemaal onderaan stond heb ik er geen rekening mee gehouden dus ik kan helaas niet meer, sorry…