Fijn die inloop van een uur. Heb ik tijd om m'n paard de trailer in te krijgen
Sheran
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-18 22:55
Haha Probleem?
Ja sommigen hebben meer voorbereidingstijd nodig dan anderen, dus het is fijn als we gewoon een inloop hebben (ik ben er uiteraard ook) en dan gewoon gezamenlijk kunnen starten Leuk dat iedereen zo zijn spullen een beetje wil delen! Ik kijk ook even of ik nog wat bruikbaars heb. Ik heb nog een oude degen en een sabel, maar weet niet of dat helemaal past, haha . Het is Napoleontische tijd en de degen is gewoon een oud ding van een schermvereniging. Misschien nog een schapenvelletje voor over een zadel. Ik was echt een dressuurmuts dus ik heb niet zoveel 'stoere' paardenspullen.
lotthje
Geplaatst: 07-11-18 23:23
Sheran schreef:
Haha Probleem?
Tja, toen k em kocht hadden we 3 kwartier nodig om em d'r in te krijgen xD niet zo leuk als de dierenarts op je aan 't wachten is. Gelukkig was het goed te regelen en niet op' afspraak' zegmaar. Terugweg zelfde verhaal xD
Maar hij staat er wel stil op en komt er hardstikke droog uit dus als ie eenmaal staat komt 't goed
Ik heb niet echt spullen, maar wil wel helpen met haar doen of eventueel make up
Sheran
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-18 10:44
Ik wil ook wel helpen met iemands haar! Eowyn heeft het makkelijkste haar ever dus ik ben in 5 min. klaar.
Ik heb er echt super veel zin in!!! Zo leuk dat iedereen dingen met elkaar deelt, samenwerkt etc. We moeten zeker nog een groepsfoto maken in blok 5
Per ronde wordt het wel doorwerken, er zijn verschillende modellencombi's mogelijk die beide fotografen dan op de foto gaan/kunnen zetten. Misschien handig om hier van tevoren al wat over na te denken.
Bv in een ronde sta ik met Bella en Indy. Robbie en nog iemand (heel erg sorry, kan het even niet terugzoeken) fotograferen.
Je hebt bv de combi's: Indy, Bella + Sheran Sheran, Indy + Bella Sheran, Indy, Bella
Als elke fotograaf elke combi op de foto wil hebben wissel je dus 5x in die 20 min . Heel erg veel tijd is er dus niet, vandaar dat nadenken wel handig is, dan hoef je niet heel lang modellen te positioneren. En als je een beetje bij elkaar blijft is wisselen snel gebeurd. En misschien wil ook niet iedereen elke combi.
Het was mijn idee dat er dus een beetje 'doorgeshoot' wordt zodat je aan het eind echt veel verschillende foto's hebt en niet honderd van hetzelfde
Ik zie het allemaal wel haha! Ik heb er ook geen probleem mee om vroeg te beginnen. Denk dat we wel uiterlijk 4 uur alles gehad moeten hebben tegen die tijd
Oh en is er een mogelijkheid om een overzicht te plaatsen van de modellen en de kleding om vooraf alvast na te denken over mogelijkheden en combinaties?
Ik heb nog geen foto maar ik ga dus als Legolas. Mijn tuniek is grijsblauw met een bruine suede opzetstuk wat taps toeloopt op de borst en over de schouders deels op de rug uitkomt. Dat 'leren' deel zit vol sierstiksels. Onder het tuniek draag ik een zilver/lichtgrijs kleurige lange blouse. Ik hoop nog tijd over te hebben om bruine leren armkappen te maken Tevens heb ik een hele lange tot bijna op mijn enkels, donkergrijze cape om over het geheel te dragen.
Verder draag ik een zwarte broek met laarzen waar hetzelfde bruine suede leren spul omheen gemaakt wordt met koord als een soort van chaps.
Sheran
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-18 12:23
Ik ga als Eowyn, ik draag dit (hij is bijna af) en een lange blonde golfjespruik. Mijn eigen haar heeft een betere kleur maar is toch zo'n 15 cm te kort
henny_w
Geplaatst: 10-11-18 16:39
Sheran schreef:
Ik ga als Eowyn, ik draag dit (hij is bijna af) en een lange blonde golfjespruik. Mijn eigen haar heeft een betere kleur maar is toch zo'n 15 cm te kort
[ [url=m/SCRarC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooiii ... Sheran Helemaal zelf genaaid?
henny_w
Geplaatst: 10-11-18 16:40
Sheran schreef:
Lijkt me wel! Hup modellen
Van Desirée had ik de kleding nog niet beschreven. Zij gaat als elfendame maar niet als 1 van de bekende hoofdrolspelers van Lord of the Rings. Ze draagt een soort blouse van zwart met bordeauxrood en gisteren hebben we een lange zwarte cape met grote capuchon uitgeprobeerd op het paard. Die cape staat haar heel goed en hangt mooi over de staart van Rebel
Verder heeft ze een blonde elfenpruik aangeschaft. Als alternatief voor die zwarte cape heeft ze ook nog een soort van grijs 'elfen'vest met hele lange puntmuts.
Dat is natuurlijk ook aan de maker van de foto, kan me wel voorstellen dat je als fotograaf wat minder gelukkig bent dat mensen aan jouw werk gaan sleutelen