Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiekeboefje schreef:Voor ons wat gewenst is, naturel, knotjes, zou ook wel iets met bloemen willen doen trouwens; leuke uitdaging! Kan ook stoer, met westernhoofdstelletje. Geen sprookjesthema.
[ [url=m/2RD43U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: even voorbeelden van bloemenkransen. Dit heb ik eerder gemaakt. De halskrans kan ik echter alleen met nepbloemen. Welk kleur touwhalster zou hier mooi bij staan?
[ [url=m/xstwfR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aDQtLF.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmmyJoycee schreef:Ik zal met mijn paard in een bijpassende set komen. Heb geen idee als hij een beetje relaxed is maar als dat het geval is zal ik ook gaan rijden. Zal hem wel wel in knotten als roosjes
Nynkster schreef:Ja maar zwart paard met witte bandages en Dekje. Dan iemand in witte broek en zwart jasje. Ik vind het niet mooi en fotografeert ook niet echt lekker
Joltsje schreef:voor mij dus geen wedstrijd outfit dan. eens amanda, vind dat ook wat nep.
dan paard wel in wedstrijdlook, ga ik in donkerblauw
kim_1990 schreef:Nienke (laatst toegevoegde model) komt dan met haar paard in wedstrijdoutfit, vlechten/knotten is haar om het even, wat jullie het mooiste vinden. Haar paard wordt gereden met stang en trens en ze komt zelf dan gewoon in een net setje (geen wedstrijdtenu dus) ivm jullie voorkeur.
Yacintha schreef:Ik weet niet wat ik precies ga doen, maar ik kan van iemand eventueel een mooie paarse jurk lenen. Zit er aan te denken om dat te doen en dan verder zo min mogelijk dingen en hulpmiddelen (blote voeten, enkel touwhalster of zelfs los als hij binnen de touwtjes blijft). Ik zou vooral op de vrijheidsdressuur richten, rijden is een beetje afhankelijk van hoe mijn Arabier tegen die tijd is.. Maar dat wordt dan sowieso met western tuig en heeeel misschien zonder zadel als ik daar genoeg op heb geoefend
Joltsje schreef:ik heb eventueel ook wel een trouwjurk te leen (durf ik bij mijn huidige paard niet aan). dus wie wil is welkom. heb m alleen niet laten stomen na het laatste gebruik.. zal eens kijken hoe hij er uit ziet.. whaa
toen in ieder geval zo[ [url=m/qbCkcO.jpg]Afbeelding[/url] ]
zorro schreef:Wat gaaf Joltsje!
Ach het maakt mij niet zoveel uit. Fries sowieso in de knotten, dat vind ik gewoon heel mooi. Ze kan in wedstrijdset of een andere set. Neem maar van me aan dat ik er wel wat moois van maak.
Ik heb Marloes haar benen moeten scheren. Mijten, gezondheid gaat voor mooie foto's. Al groeit de boel erg hard en is de kans groot dat ze wel weer aardige sokken heeft. Ik twijfel of ik haar scheer of gewoon laat verharen.
Ik zou foto's in haar westernset of zonder zadel samen wel erg gaaf vinden voor mezelf.
welmoed__ schreef:Ik was mijn paard helemaal en weet nog niet of ik knotten of losse manen doe. Verder netjes opgeschoren en getoiletteerd.
Ik zelf kom netjes. Ik denk donkerblauwe rijbroek, laarzen en bijpassend netjes bovenkleding. Als ik dan kan rijden natuurlijk ook een net dekje.
kim_1990 schreef:Ik weet nog niet wat de ruiter aan trekt die riley rijd bij de foto's, maar ikzelf kom gewoon in nette kleding, geen rijkleding. En riley is gewoon netjes geschoren/opgeschoren, uitgeplozen en gewassen.
Willen de fotografen graag een vol golvend pak manen of stijle manen bij riley zien?
marleen_a_a schreef:Jullie hebben de moeite genomen om op mij te reageren , dan moet ik die moeite ook nemen!
Fijn weekend allemaal!