Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Er is regen voorspeld ...
Ik heb in de avond een verjaardag dus twijfel even...3 fotografen is beter op 1 model...
Cynn schreef:Zal ik het nog even op Facebook delen voor nog 2 modellen erbij?
Voorspellingen zijn nog niet zo goed nee, maar het is nog maar dinsdag hé. Kan nog veel in veranderen. Zou pas vrijdag de knoop doorhakken.
[P] Paarden op de Soesterduinen | 06 Mei schreef:Aanmelden tot en met 31 Januari 2018
Tijdschema
Wanneer de modellen gekozen zijn, kan het zijn dat de tijden nog veranderen. Dit ligt een beetje aan welke modellen in het paddock kunnen voor actiefoto's en wie er allemaal gaat rijden. Houdt dit schema in ieder geval als richtlijn aan.
Tijd Actie Tijd Actie10.00 Verzamelen groep 1 13.00 Verzamelen groep 2 10.20 Vertrek richting het zand 13.20 Vertrek richting het zand 10.30 Portretronde 1 13.30 Portretronde 5 10.45 Portretronde 2 13.45 Portretronde 6 11.00 Portretronde 3 14.00 Portretronde 7 11.15 Portretronde 4 14.15 Portretronde 8 11.30 Paddock opbouwen 14.30 Actiefoto's 11.40 Actiefoto's Aansluitend opzadelen en rijfoto's Aansluitend opzadelen en rijfoto's maken 15.00 Verwacht einde
De fotografen krijgen per duo een eigen schema waarin staat op welke tijd ze welk model op de foto zetten.
De Lijst
Fotografen
- Marjoow || Marjolijn || MBShots || Facebook
- Lara || Lara || True Photographs || Facebook
- Niobe || Lonneke || Lonneke Prins Photography || Facebook
- Jikkeee || Jikke || Jikke Huesken Fotografie || Facebook
- JorisDy || Dyanne || Dyanne Fotografie ||
- Fem || Femke || Femke Linders Fotografie || Facebook
Reservefotografen
- Cynn || Cynthia || Rosfotografie || Instagram
- Bellatrix || Marlies || Marlies Trap Fotografie
- KylaLover || Vivian || Vivian Tusveld
- Herfstwind
ModellenBokkers die zich hebben aangemeld met meerdere paarden, kunnen slechts met 1 komen. Dit om meerdere bokkers de kans te geven.
- Duality || Justine || Blacky || New Forest || Kan veel VD & Los in de paddock || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- MDegen || Jessie & Eefke || Shetlanders || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- MDegen || Caatje || Fjord x Warmbloed || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- SannevdM || Sanne || Dior du Bois || Pony || [ Afbeelding ]
- Lauke || Lauke || Verna S || Fries || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Team_Sublime || Wyona || Morgan || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Team_Sublime || Wodan || New Forest x Franse Draver || 2 jaar || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Saaams || Samantha || Beauty || Connemara || Kan enkele VD kunstjes || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Mandy_B || Mandy || Illiesta || KWPN || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- plutolover || Stanley || Haflinger || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- paljaslaura || Mickey Finn || Iers sportpaard || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- paljaslaura || Gismo || KWPN || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Leonyvk || Savanne || Fjord x Barock Pinto || Kan VD || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Caoilfhinn || Bernou || Akin || NRPS || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Lagonda || Lilian || Mr T || Paint Horse || Western || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- paardje87 || Sep || Haflinger || Kan VD || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- liekec || Lieke || Diëgo || KWPN || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- _Dreamer || Franka || Eternity || KWPN || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Mooblie || Carmen || Bailey || NRPS || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Mies || Infinity || KWPN || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- MJR_Tjelle || Marjolein || Jarvik || Fjord || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- DreamGuide || Kirsten || Horonae || KWPN Tuiger || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] &
[ Afbeelding ]- Tinkermuts || Saskia || Dax || Tinker || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Diertjec || Claudia || Eleane || KWPN || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] &
[ Afbeelding ]- xMnOn || Manon || Kami || Shetlander x Welsh || [ Afbeelding ]
& [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]- xMnOn || Manon || Macho || Shetlander || [ Afbeelding ]
- xMnOn || Manon || Big Mac || Shetlander || [ Afbeelding ]
- xMnOn || Manon || Blitz || Shetlander x mini || [ Afbeelding ]
& [ Afbeelding ]- amanda09 || Amanda || Yamajid Hayati || Arabier || Is nu 10 maanden, geen idee hoe die eruit ziet tegen de tijd van de meeting || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- amanda09 || Amanda || Bas || Arabier || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- TessJazz || Tess || Fiscal || Andalusier || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- TessJazz || Tess || Jairo || Andalusier || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- EMMAxSAMMY || Emma || Wando || KWPN || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] &
[ Afbeelding ]
Cynn schreef:Oproep staat op Facebook!
Hopelijk komt er nog wat bij en slaat het weer nog om, heb er erg veel zin in namelijk en kan het goed combineren met een fotoreportage einde vd middag
Marjoow schreef:Bellatrix schreef:Er is regen voorspeld ...
Ik heb in de avond een verjaardag dus twijfel even...3 fotografen is beter op 1 model...
Tis pas dinsdag. Ik besluit vrijdag pas iets wat betreft het weer. Komt vaak genoeg voor dat de weersvoorspellingen nog bijdraaien![]()
Ik vind eigenlijk een max van 2 op 1 model. Ik verwacht eigenlijk dat Cynthia niet zover gaat reizen voor 1 model (wat begrijpelijk is, zou ik ook niet doen).
Maar ik heb nog een troef en misschien is er iemand van de nieuwe aanmeldingen die mee wilt?
Tess of Emma? Of allebeiCynn schreef:Zal ik het nog even op Facebook delen voor nog 2 modellen erbij?
Voorspellingen zijn nog niet zo goed nee, maar het is nog maar dinsdag hé. Kan nog veel in veranderen. Zou pas vrijdag de knoop doorhakken.
Graag!
Citaat:Minimeeting 03 Februari
Tijdschema
Tijd Actie10.00 Verzamelen 10.20 Vertrek richting zand 10.30 Portretronde 1 10.50 Portretronde 2 11.10 Opzadelen 11.20 Rijfoto's
Fotografen:
- Marjoow || Marjolijn || MBShots || Facebook
- Cynn || Cynthia || Rosfotografie || Instagram
- Bellatrix || Marlies || Marlies Trap Fotografie
- Bosch || Flickr
Modellen:
- MJR_Tjelle || Marjolein || Jarvik || Fjord || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- - || Leoni || Meggie || Tinker || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
& [ Afbeelding ]
Marjoow schreef:Dan mogen jullie best wat afspreken maar ik ben dan in Oostenrijk