Jammer dat niet alle modellen iets van zich laten horen, had graag mee gewild. Veel plezier morgen!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 13-10-17 15:53
Oh dat zou helemaal super zijn, iets later beginnen vind ik geen ramp dan. Ik app jenne even.
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-17 15:58
Jannickee schreef:
Jammer dat niet alle modellen iets van zich laten horen, had graag mee gewild. Veel plezier morgen!
Ja frustrerend. Moet toch iets doen aan het systeem. Modellen die gekozen worden laten niks horen en modellen die wel iets laten horen worden niet gekozen. Resultaat is niet best. Dat ga ik in de toekomst anders doen. Vraag is alleen hoe.
15 gaat helaas niet lukken, ik kom tot 6 a 8 die nog leven . Koord heb ik wel.
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-17 20:54
Er zijn geen modellen meer bij gekomen, dus bij dezen, voegen we de groep samen.
Iedereen wordt tussen 13.00 en 13.15 verwacht op de parkeerplaats tegenover in het in de OP genoemd adres.
Wie mijn telefoonnummer wilt hebben, mag een pb doen.
Wbt de paaltjes en draad, neem maar mee, als model met wie ik samen ga mij kan halen bij huis dan kan neem ik zelf voldoende mee, maar anders is het fijn dat jullie wat hebben.
De begin en eindtijd blijft gelijk, hou er rekening mee dat er wat uitloop kan zijn.
Ik heb niemand gehoord die het ziet zitten het over te nemen. Als ik samen kan gaan met lizet is voor mij heel veel makkelijk en kom ik ook niet in de knoei met mn werk dus dan lukt het me morgen wel
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-17 21:10
Lizet kan mij ophalen dus ik zorg voor paaltjes draad etc voor losgooien!
Sorry, maar ik lees het toevallig! Ik had me nog niet definitief opgegeven, en bij deze meld ik ook dat ik niet kan. Vriendlief heeft zijn auto kapot en heeft dus de mijne morgen nodig om op zijn werk te komen. Iedereen veel plezier!