Wij gaan ieder weekend wel ergens naartoe met de honden. Wandeling in Groningen, even naar Frankrijk, cursus in zeeland, dagje vliegveld met de hond... Wij doen echt ontzettend veel met onze honden en honden van andere mensen. Alleen maar leuk en gezellig!
Overigens excuses aan de fotografen die dierengeluiden apps gebruiken om de aandacht van de hond richting fotograaf te krijgen. Mijn akita kent alle dierengeluiden en heeft geleerd er niet op te reageren. Mijn andere hond gaat alleen maar springen bij het horen van een dier, wel interessante foto's levert dat op
Wat ikzelf erg fijn vindt is als de fotografen doorgeven als ze iets bijzonders op de foto willen zetten of bijvoorbeeld voorkeur hebben voor halsband/tuig/lijn etc.
Thanks briitje. Leersumsr veld ken ik andere niet maar zijn wel losloop gebieden...weet niet of dat heel verstandig is
briitje
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-17 08:39
Veel al is losloop gebied. Ik ken iemand met 2 fila brasileiros die haar regelmatig komen en voor hun is het relax lopen. Terwijl deze honden ook geen andere vreemde dulden.
Dus ik denk dat het prima te doen is. Plus zo groot dat je makkelijk de rust kan opzoeken.
asm_kayleigh
Geplaatst: 31-08-17 08:42
Als het 50 minuten is is het voor mij te doen en wilt mijn vader me wel brengen. Toen ik zei fotoshoot zei hij nee maar toen ik zei met andere fotografen zei hij ik ga denken hahah.
Kan ik dan ook tips aan jullie vragen eigenlijk? (Ben zelf nog redelijk jong namelijk)
geerte
Geplaatst: 31-08-17 10:12
StonedRomy schreef:
Als ik via Zeist rij is het zo'n 2 uur, vast ook wel te doen. Geerte, neem je een hond mee of alleen fotografie spullen?
Ik hoef alleen mijn camera mee te nemen. Dus als ik mee zou kunnen rijden zou dat fijn zijn.
Sneeuwneus
Geplaatst: 31-08-17 14:28
Ik meld me bij dezen af, het werkrooster is binnen en ik heb helaas geen vrij gekregen. Alvast veel plezier met de meeting!
Dan hebben we nu 4 honden en 5 fotografen. Misschien dat asm_kayleigh het dan fijner vindt om samen met iemand te fotograferen? Of nog een hond zoeken?
asm_kayleigh
Geplaatst: 31-08-17 17:54
StonedRomy schreef:
Dan hebben we nu 4 honden en 5 fotografen. Misschien dat asm_kayleigh het dan fijner vindt om samen met iemand te fotograferen? Of nog een hond zoeken?
Hebben jullie nog een hond nodig? Wellicht dat ik wel kan "invallen". Details van de dag: 24 september, tijd ?, locatie Leersumse veld?
Mijn hond is het grijze monster op mijn profiel foto. Kruising Amerikaanse stafford. Komt uit het asiel en is eigenlijk een enorme goedzak, ook met andere honden. Maar uit spanning en overenthousiasme weet hij vaak niet wat hij met de situatie aan moet wat resulteert in springen, gek doen, etc. Loslopen doen we alleen als er weinig afleiding is want hij gaat vaker zijn neus achterna dan dat hij naar mij komt (work in progress ) dus daarom heb ik nooit met een " klassieke" meeting meegedaan. Maar mooie foto's van mijn hond lijkt me super leuk!
Laat maar weten of jullie hier voor open staan, eventueel kan ik nog wel wat foto's van hem plaatsen.
Is aanlijngebied, en sommige delen verboden tijdens broedseizoen. Supermooi.
Kan op een mooie herfstdag in het weekend wel echt knetterdruk zijn. Waarbij ook beslist niet iedereen zich houdt aan aanlijngebod. Er wordt soms wel gecontroleerd en beboet. Maar zo'n mooie nazomerdag in het weekend is echt druk. Met aangelijnde honden, loslopers of nog leuker de flexi-laatmaatgaan honden. Parkeerplaats vol, en langs de doorgaande weg (n226 uit mijn hoofd) aan weerszijden nog hele stukken berm in gebruik.
Op een dag met bv miezer regen is het heel rustig. Ik woon er hemelsbreed 3 km vandaan, en kom er vaak. Liefst op rustige dagen....