Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJikke schreef:Leuke gevarieerde lijst met modellen!
Echter TS mag ik vragen waarom je tweede eigen pony als tweede reservemodel staat? Dan hebben de andere reservemodellen geen kans meer daarna, want je komt natuurlijk sowieso naar de meeting.
xJikke schreef:Ik heb trouwens ook paaltjes en lint. Echter kan ik deze niet meenemen met het openbaar vervoer natuurlijk, dus dan zou ik opgehaald moeten worden vanaf Houten. Ik weet niet of iemand anders nog paaltjes en lint heeft van de fotografen?
Saaams schreef:xJikke schreef:Ik heb trouwens ook paaltjes en lint. Echter kan ik deze niet meenemen met het openbaar vervoer natuurlijk, dus dan zou ik opgehaald moeten worden vanaf Houten. Ik weet niet of iemand anders nog paaltjes en lint heeft van de fotografen?
Je mag meerijden vanaf Baarn, als dat te doen is voor je? Paaltjes kunnen wel in de auto denk ik.
Mitxa schreef:Ik heb ook paaltjes en lint voor 1 paddock. Meerdere paddocks zijn sowieso wel handig denk ik? Bij een vorige strandmeeting wel gedaan. Weet niet wat jullie willen.
Saaams schreef:Kwam er nog iets van een facebookgroep? Anders stel ik mijn vraag hier
Wat is gewenst voor de fotos? Touwhalster, hoofdstel, leren halster?
Zijn er wellicht nog bijzondere dingen die passen bij het vrijheid thema en bij mijn witje die ik kan meenemen? Voor pony is niks te gek, van slingers tot hoedjes
Saaams schreef:Kwam er nog iets van een facebookgroep? Anders stel ik mijn vraag hier
Wat is gewenst voor de fotos? Touwhalster, hoofdstel, leren halster?
Zijn er wellicht nog bijzondere dingen die passen bij het vrijheid thema en bij mijn witje die ik kan meenemen? Voor pony is niks te gek, van slingers tot hoedjes