ooohhh ik ben jou helemaal vergeten op de reserve lijst te zetten! Het is een beetje veel om de lijst nu alweer in het topic te zetten maar ik ben je niet vergeten hoor!
Ik moet me helaas ook afmelden. Heb dit topic een tijdje niet actief gevolgd, maar tussen mijn aanmelding eind januari en nu is er veel gebeurd, veel kliniekbezoeken e.d. en een slechte prognose voor mijn paard. Het lijkt er op dat ze er dan niet meer is, en mocht het wel zo zijn, dan is ze te slecht om met de trailer te vervoeren.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier en hoop dat ik Murosch als 1e reserve blij maak!
oeioei, dat is geen mooi nieuws Lisan, veel sterkte
Ik vind het erg leuk dat ik op de lijst sta. Ik word alleen komende week geopereerd aan een rughernia en het is voor mij even kijken hoe ik herstel hiervan, of ik in staat ben om dan te komen. Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden natuurlijk! Ik sta op de lijst met Wainonia, dus als ik kan, dan kom ik met haar. Nu zie ik dat ik ook met Helga erop kom. Ik kan niet met 2 paarden komen, dus ik denk dat Benfan dan in de beurt is als inval in plaats van ik met Helga.
Jammer van alle afmeldingen. Murosh alvast beterschap! Aangezien jij al met een paard op de lijst staat ga ik idd geen 2 paarden van jou mee laten doen. Ik ga morgen even opnieuw de modellen lijst updaten. Mijn dag is helaas zo volgepland dat dat vandaag niet meer lukt
Ik had me ook nog opgegeven als model en fotograaf reserve. Voorkeur gaat als model mocht er de keuze zijn. Foto van model staat pagina terug, naam Whinny BD ras hannoveraan. Eigen naam Kiona
oh.. LOL... hallo Mellanie .... jezus.. haha... man, lig helemaal in een deuk nu!
claudiadvx
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-17 21:42
Even een samenvatting:
De meeting is 28 Mei! aan het Valterbos te Emmen. (Emmermeer kant) Adres: Valtherlaan 133, 7815 Emmen.
Het rouleerschema word zo snel mogenlijk gemaakt!
Er gaan 8 modellen en 8 fotografen mee. Dit zijn:
Modellen: Dinera van Sabine_95 Daimond van KirstenChes Chanel van Nieweland van Benfan Binky van M_aris Tyggja van Alja Wainonia van Murosch Negrita van _Mellanie Paddy van Missanita84
Zou het zo geplanned kunnen worden dat zowel ik als Mellanie in dezelfde groep zitten? Dan kunnen wij samen vanuit stal vertrekken, en weer terug rijden.
claudiadvx
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-17 22:03
Benfan schreef:
Zou het zo geplanned kunnen worden dat zowel ik als Mellanie in dezelfde groep zitten? Dan kunnen wij samen vanuit stal vertrekken, en weer terug rijden.
jahoor dat moet lukken!
dmii95
Geplaatst: 13-05-17 23:08
Nog meer fotografen die van uit Groningen of op de route richting Emmen komen? Wellicht kunnen we wat afspreken met de reis, gezellig en scheelt weer met reiskosten!