Dusteyes schreef:Zit een beetje te twijfelen, want de hond kan wel verder als de wolf van roodkapje of iets anders, maar de paarden zien er misschien wat te lief uit voor iets kwaardaardigs
Dan moeten de paarden maar verkleed als de drie biggetjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nizzie schreef:datumprikker ingevuld!
Ik neig naar een donkere versie van een sprookje door de jurken die ik in m'n kast heb hangen, maar ik zou ook een rapunzeljurk van een vriendin kunnen lenen (die ik zelf heb gemaakt). het gaat dan om deze jurk rapunzel jurk Ik ben dit niet!
Dit is mijn andere jurk donkere jurk+rode cape
Wat denken jullie?
Ik ga voor Elfia dit jaar ook nog een jurk maken maar, die moet nog gemaakt (en ontworpen) worden..
Anoniem schreef:Ik moet stoppen met zoeken, deze is ook al zo tof
[img]m/6de1Sd.jpg[/ img]
En als iemand het leuk vind, robin hood?
[img]m/qTWGyI.png[/ img]
Miracle_ schreef:Ik vind duistere sprookjes ook wel héél gaaf. Niet te lief inderdaad
Ik ben ook voor roodkapje met de boze wolf, een beetje wat MarliesR ook omschrijft.
Of, een soort moderne Alice in Wonderland, is ook erg gaaf! Daar kan je de "lieve" paarden mooi voor gebruiken![]()
Beetje deze stijl:
[ Afbeelding ]
[ [url=m/ouWZMn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EovTXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nizzie schreef:datumprikker ingevuld!
Ik neig naar een donkere versie van een sprookje door de jurken die ik in m'n kast heb hangen, maar ik zou ook een rapunzeljurk van een vriendin kunnen lenen (die ik zelf heb gemaakt). het gaat dan om deze jurk rapunzel jurk Ik ben dit niet!
Dit is mijn andere jurk donkere jurk+rode cape
Wat denken jullie?
Ik ga voor Elfia dit jaar ook nog een jurk maken maar, die moet nog gemaakt (en ontworpen) worden..
Anoniem schreef:Ik ga denk ik voor AliceMaar iemand nog een leuk idee wat te doen met paardlief dan?
(schimmel)