Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:Gezellig Caro!
Citaat:De honden komen naast elkaar in een rij met voldoende ruimte. Ook hierbij honden apart houden en niet laten snuffelen. De modellen blijven zitten de fotografen wisselen plekken
terrabeertje schreef:Ik heb 0 ervaring met het fotograferen van honden maar ik heb ook het idee dat het wel erg lang is. ben bang dat de honden snel van de concentratie af zullen zijn. kunnen we niet beter gewoon 2-tallen maken en dan per 2 fotografen 1 hond doen en dan doorwisselen. dat iedere hond 5x, 2 fotografen heeft gehad.
het rennen op het begin is opzich wel een prima idee als alle baasjes het hier mee eens zijn. het is maar een ideetje hoor
maj0 schreef:Ik lees hier net even mee, maar zou als tip eerst de portretfotos doen en dan pas actie (al kun je tussen door wel wat actie mee pakken.) Anders heb je allemaal hijgende honden op de foto
SternPhoto schreef:Ik was van plan de actie foto's gelijk tijdig te doen metdeportret dus de tijd die je dan krijgt z'n schema wat jij hebt dan 20 min per hond en dat je in die tijd dus portret en actie doet