[H] Herfst Honden, Heumensoord Nijmegen, 29 oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 13:39

Ik voel me vandaag niet fit genoeg om naar het bos te gaan, ik hoop vrijdag te kunnen, misschien morgen. Ik weet in ieder geval wel dat we niet afspreken op de beukenlaan, maar bij de ingang aan de scheidingsweg.

Klik hier voor Google Maps coördinaten

Klik hier voor street view + kaart aafbeelding

De weg waar jullie je auto kunnen plaatsen ligt naast de scheidingsweg. Hier kunnen ook fietsers hun fiets veilig achterlaten, dat kan bij de beukenlaan namelijk niet. Ik gok dat het een kleine 15 minuten wandelen is naar de speelkuil (die ik nog wil bekijken) en ook richting een stuk (heide)gebied waar de honden los mogen. Maar goed, dit ga ik nog onderzoeken, alleen niet vandaag -O-

Wat betreft de tijd, ik wilde de ochtendgroep laten starten om 10, maar ik denk dat ik hier 10:30 van maak. 20 minuten portret per model, zouden we rond 11:30 daarmee klaar zijn en dan nog 30 - 45 minuten los/apporteren/etc etc. Dat om 12:30 de middaggroep start, portret tot 13:30, los 30 -45 minuten. Uiterlijk 15:00 zijn we klaar, als het her en der wat uitloopt. Het is fijn om tussendoor nog even pauze te kunnen hebben voor de fotografen en een broodje te kunnen eten :o

Het weer... De voorspelling is nu, hele dag bewolking, geen kans op zon :( Maar wel aangename temperaturen en droog.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 13:43

Knudd schreef:
Ik voel me vandaag niet fit genoeg om naar het bos te gaan, ik hoop vrijdag te kunnen, misschien morgen. Ik weet in ieder geval wel dat we niet afspreken op de beukenlaan, maar bij de ingang aan de scheidingsweg.

Klik hier voor street view + kaart aafbeelding

De weg waar jullie je auto kunnen plaatsen ligt naast de scheidingsweg. Hier kunnen ook fietsers hun fiets veilig achterlaten, dat kan bij de beukenlaan namelijk niet. Ik gok dat het een kleine 15 minuten wandelen is naar de speelkuil (die ik nog wil bekijken) en ook richting een stuk (heide)gebied waar de honden los mogen. Maar goed, dit ga ik nog onderzoeken, alleen niet vandaag -O-

Wat betreft de tijd, ik wilde de ochtendgroep laten starten om 10, maar ik denk dat ik hier 10:30 van maak. 20 minuten portret per model, zouden we rond 11:30 daarmee klaar zijn en dan nog 30 - 45 minuten los/apporteren/etc etc. Dat om 12:30 de middaggroep start, portret tot 13:30, los 30 -45 minuten. Uiterlijk 15:00 zijn we klaar, als het her en der wat uitloopt. Het is fijn om tussendoor nog even pauze te kunnen hebben voor de fotografen en een broodje te kunnen eten :o

Het weer... De voorspelling is nu, hele dag bewolking, geen kans op zon :( Maar wel aangename temperaturen en droog.

Dan red ik het wel om in de ochtend te komen!

Dan kan ik Ushanka mee nemen en dan kan Ivy ook apporteren met de eend!

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 14:12

Dat gaat helaas niet Nicky. Ik heb Michelle met Hero en Femke met Habibi die beide in de ochtend willen. En ik wil 3 modellen in de ochtend en 3 modellen in de middag. Het is fijn dat jullie zelf met elkaar meedenken, maar het brengt de planning wat in de war :)

Het gaat alleen als Femke of Michelle naar de middag zou willen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:17

wat een super mooie omgeving!! stel dat je later in het jaar nog zo iets organiseert wil ik zeker mee doen met mijn beertjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heel veel plezier! hopelijk komt het zonnetje toch nog wat door *\o/*

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:18

Knudd schreef:
Dat gaat helaas niet Nicky. Ik heb Michelle met Hero en Femke met Habibi die beide in de ochtend willen. En ik wil 3 modellen in de ochtend en 3 modellen in de middag. Het is fijn dat jullie zelf met elkaar meedenken, maar het brengt de planning wat in de war :)

Het gaat alleen als Femke of Michelle naar de middag zou willen.

Weet niet of Inge anders id middag kan en 1 vd 2 vd middag naar de ochtend?

Dat zou eventueel ook kunnen?

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:42

Nicky91 schreef:
Als ik ook in de ochtend kom, kan je mee rijden.. dan is het 1 uur 40 ;)
Weet je wat.. gooi mij maar in de ochtend.. dan hoeft Ushanka niet om half 6 dr bed uit :')

Lief Nicky! Voel je niet verplicht hoor, ik leef toch al haast in het OV. _O-

Half 11 is een mooie tijd, de weersvoorspelling klinkt ook prima. Plaatselijk bewolkt is goed te doen en zelfs gewenst als we een stukje heide meepakken (vind ik, gezien de minder harde schaduwen).

Knudd, mocht je hulp nodig hebben met het schema of iets, dan wil ik je daar best mee helpen. :j

Rockey, gave honden!

Ianthe

Re: [H] Herfst Honden, Heumensoord Nijmegen, 29 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:17

Ik kan ook smiddags hoor;)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 20:32

Dat weet ik Inge, maar er hebben twee mensen ochtend en twee middag aangegeven, dan kan er niet geschoven worden :)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:34

Hoe laat wordt middag? Denk niet dat ik kan schuiven

Maar als middag echt wat later op de middag is, zou ik wellicht wèl kunnen.
Maar dan moet het echt pas na 14.00/14.30 zijn.

(dan gaat mijn middagprogramma naar de ochtend)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:36

Middaggroep zou rond 12:30 beginnen, en er zijn er die op tijd weer weg moeten zijn ivm werk.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 21:11

Ik wil de middaggroep laten beginnen om 12:30, de ochtendgroep is rond 12/12:15 klaar.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:35

Ok, dan is ochtend echt enige optie.
Dan moet dat gewoon blijven staan.

Ben benieuwd, hoop op droog zonnig weer!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:42

Mocht het toch een week verschoven worden dan wil ik me graag als forograaf op geven.

ps. Sorry als dit niet kan, maar dacht... niet geschoten is altijd mis. Ik heb zelf twee prachtige witte herders, maar deze neem ik dan niet mee. (Tenzij dat wel wenselijk zou zijn?)

Afbeelding

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:47

Aartje schreef:
Mocht het toch een week verschoven worden dan wil ik me graag als forograaf op geven.

ps. Sorry als dit niet kan, maar dacht... niet geschoten is altijd mis. Ik heb zelf twee prachtige witte herders, maar deze neem ik dan niet mee. (Tenzij dat wel wenselijk zou zijn?)

[ [url=m/AtWn6H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Diva en Lupa! <3

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:50

ik kan 's middags! Komt me zelfs nog beter uit ook! Whaha

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 08:35

xmichxrocky schreef:
ik kan 's middags! Komt me zelfs nog beter uit ook! Whaha

En jij stond in de ochtend??

Dan wisselen wij om!

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:56

Misschien is het handig als er wachten op wat knudd in de planning heeft staan. Anders word het wel erg lastig als iedereen onderling gaat ruilen :')

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:33

Ja ik stond inderdaad in de ochtend!

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:33

JenW schreef:
Misschien is het handig als er wachten op wat knudd in de planning heeft staan. Anders word het wel erg lastig als iedereen onderling gaat ruilen :')

Er werd gevraagd door ts of ik of nog iemand evt in de middag kon! Omdat Nicky dan in de ochtend kon.
Dus bij deze

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:16

Toppie! Ushanka, kan je mij pb-en met je telefoon nummer en adres? Dan kunnen we ff een tijd afspreken dan kan je op de heen weg met mij mee rijden?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:52

Knudd, waar spreekt de middaggroep af? Kun je coördinaten doorgeven? Dan kan ik ze in de gps zetten.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 15:02

Hoe laat en waar mag de ochtendgroep zich melden?

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 15:08

10:15 op de eerder aangeven locatie, scheidingsweg. Middag groep om 12:30 zelfde locatie. Momenteel ben ik in het bos, speelkuil is gelocaliseerd.
Afbeelding
Honden mogen/kunnen hier los, onderweg hier naartoe een aantal mooie plekken voor foto's.

schema volgt later, dat kan ik plaatsen als ik thuis ben ;)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 18:18

De locatie waar zowel de ochtendgroep als de middaggroep zich verzamelen is aan de Scheidingsweg. Hier kan je zowel auto als fiets makkelijk kwijt. Het wijst zich welke richting we op gaan het bos in. Er is een waterpunt aanwezig waar honden/mensen kunnen drinken en er staat een picknicktafel aan de linkerkant na het hek.

Klik hier voor street view + kaart afbeelding

De ochtendgroep verzamelt om 10:15 zodat we kunnen beginnen om 10:30 en de middaggroep verzamelt om 12:30 zodat we om 12:45 kunnen beginnen. Mocht het gewenst zijn, kunnen jullie via PB om mijn nummer vragen, voor het geval de reistijd uitloopt o.i.d. en jullie dit graag willen melden.

De tijdschema's. Houd er rekening mee dat dit meer een richtlijn is en we hier en daar wat uit kunnen lopen. Ik heb niet teveel tijd genomen voor het 'losgooi' gedeelte :') Meer in de veronderstelling dat de honden tegelijkertijd los kunnen. We zullen tijdens de portretten richting speelkuil gaan, waar genoeg ruimte is voor rennen/apporteren/spelen met de eend etc etc.

Afbeelding

Afbeelding

Wat betreft het weer. Momenteel staat het al vanaf een uurtje of vier te miezeren, het zal dus nat/vochtig zijn morgen in het bos. Mocht je graag op de grond liggen om foto's te maken adviseer ik je om een kleed/zak o.i.d. mee te nemen of een regenpak aan te trekken. De paden zijn goed onderhouden en vrij droog, regenlaarzen zijn niet nodig. Vooralsnog zijn de voorspellingen ok, kans op zon, laten we hopen dat het opentrekt in de ochtend en open blijft tot begin middag :j

Afbeelding

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 18:30

Ziet er goed uit!