[P] Fotomeeting Loonse en drunense duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tesseke

Re: [P] Fotomeeting Loonse en drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 17:18

_Dune_ kent de boswachter en had de toestemming geregeld voor de vorige meeting.

zilverkenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 18:47

Ik als model! Foto's zouden jullie kunnen zien in mijn profiel :).
Mocht er iets te regelen zijn met de boswachter (helaas ken ik deze zelf niet), dan kan ik niet in het weekend van 22 oktober maar wel in het weekend van 29 oktober of weken daarna.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:06

Misschien even voor een nieuwe meeting een ander topic openen? Ik kan het nummer niet geven, sorry.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:16

Is er al wat meer bekend van de foto's? :)

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:53

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 08:51

Ik denk dat Nessa bedoelt dat er pas per model 2 foto's zijn getoond. Van 2 fotografen hebben we nog helemaal niets gezien en de meeting is inmiddels wel 2 weken geleden.
Mijn ervaring bij eerdere meetings was dat dit toch wel een stukje sneller ging. Nu hadden jij en Tessa al wel aangegeven dat jullie het druk hebben, maar Quinten en Gunther niet en daar hebben we nog niets van.

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:11

Ik heb 9 verschrikkelijke dagen gehad ivm de hond. Die moest steeds naar buiten om te plassen. Het koste gewoon mijn nachtrust. Ben bij 2 verschillende dierenartsen geweest en kregen antibiotica en pijnstillers. Woensdag was het zo erg dat ze 4 plassen bloed verloor. Mijn vriend is met spoed naar de dierenarts geweest en toen is ze geopereerd. Ze hebben flinke blaasstenen eruit gehaald. Haar blaas is zo beschadigd dat het vele plassen nog even kan duren en er ook bloed bij kan zitten. Ze had 2 keer narcose gehad en was helemaal van slag. Met grote glazen ogen jankend/piepend door het huis. Ik heb hier door gewoon heel weinig kunnen doen.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 20:11

Daarom, ik bedoel het ook niet naar jou. Je had bij voorbaat al aangegeven dat je het druk had. Beterschap voor je hondje!

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:51

Dank je wel! ;)

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 18:58

Ik sta zelf achter met de foto's. Wou deze week de foto's van de vorige meeting afwerken. Dit is helaas niet gelukt. Had het iets drukker dan verwacht.
Ga dadelijk eerst eten en dan ga ik erin vliegen! Deze week ben ik normaal een 2 dagen thuis, dus dan moet ik hopelijk wel iets gedaan krijgen!

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:39

Waar blijven eigenlijk de foto's van de andere 2 fotografen? Daar hebben we nog helemaal niets van gezien, wel een beetje jammer want ook de modellen hebben hier tijd in gestoken.
3 van de 5 modellen hebben zelfs maar 1 foto. Heel eerlijk gezegd vind ik het wel echt heel erg schaars hoor. Bij vorige meetings hadden we binnen enkele dagen, al veel foto's en binnen 2 weken was alles wel binnen. Nu zijn we 3 weken verder.
Tessa, ik weet dat jij het druk hebt en Salina ik weet ook dat jij je heel veel zorgen hebt lopen maken de afgelopen weken. Ik hoop wel dat jullie binnenkort nog een fotootje kunnen plaatsen voor ons! *\o/*

Stralina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:44

Ook ik ben heel benieuwd naar de andere foto's!
Heb er nog maar 1tje gekregen en vind dit wel een beetje jammer :o
Alle respect voor diegene die het druk hebben, wacht ik nog geduldig verder! :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:52

We horen ook niks van de andere 2.
Vind het ook teleurstellend.
Tessa en salina hebben netjes aangegeven waarom het langer duurt. Dus ik heb meer geduld.

Wil nog een foto nabestellen. (Wil eentje op canvas hebben). Maar dan kies ik liever wat uit van mijn vorige shoot. Daar had ik alles binnen in 2 weken.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 13:37

Ik heb in elk geval naar Gunter gestuurd om te vragen wanneer hij aan zijn foto's kan beginnen. Heb hier zelf helaas geen duidelijk antwoord op gekregen. Hij zit momenteel in verbouwingen.

Ik ben vandaag gestart met mijn lesvoorbereidingen voor stage over 2 weken. Ik probeer vanaf nu wel elke dag enkele foto's te bewerken (doel is per dag 1 model, maar vrees dat dit wat te hoog gegrepen is).

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 20:09

Stralina schreef:

Ik zag vandaag een mooie foto van Evita op Facebook voorbij komen van Salina :D

Stralina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 22:55

_Dune_ schreef:
Stralina schreef:

Ik zag vandaag een mooie foto van Evita op Facebook voorbij komen van Salina :D

Ja klopt, heel blij mee!
Had het eerst hier gepost en toen pas op fb gezien :D

Knuffel22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:36

Dat zijn al mooie foto's! <3

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:43

Ook van quinten staan ze online! Dank je! <3

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 07:50

Er zijn van Salina een paar foto's erbij gekomen.

Is er al wat bekend van Gunter?
We zijn inmiddels ruim een maand verder...

Stralina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 11:03

Heb al super mooie foto's gekregen, maar ook ik vind het een beetje jammer dat we op de andere foto's lang moeten wachten :o

Wij, de modellen, hebben ook veel moeite gestoken in het mooi maken van onze paarden etc..
Dus dan zou het fijn zijn toch iets te horen van de fotograven ipv helemaal niks meer ervan te horen :o

Had graag voor kerstmis foto's besteld op canvas, maar vind het wat moeilijk om nu al te bestellen omdat we nog niet alle foto's binnen hebben gekregen..

Alle respect als de fotograven het druk hebben hoor! Maar een kleine respons dat jullie er nog mee bezig zijn en dat we nog wel foto's mogen verwachten zou toch wel fijn zijn :D

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 13:42

Ik zit momenteel midden in mijn stage. Ben 3 weken geleden gestart met lesvoorbereidingen maken. Ben daar elke dag constant (als in 9 uur s ochtend tot half 12 - 12 uur s avonds) mee bezig geweest. Momenteel heb ik bijna mijn 1e week stage achter de rug en heb ik gewoon nog een massa werk als ik thuis kom. Ii voel me hier zelf ook niet goed bij (loop eigenlijk constant gestrest rond, heb zelfs geen tijd om met de honden te wandelen...) ik vind het ook niet fijn dat jullie zo lang op mijn foto's moeten wachten. Voel me hier ook zeer vervelend bij. Maar school gaat nu gewoon even voor. Ik moet slagen dit jaar want dit is mijn laatste kans. Volgende week nog een week stage en dan nog een maandag. Vanaf dan (die dinsdag) begin ik ten laatste aan de foto's. Het is voor mij ook een leerschool geweest om niet meer zo kort op stage een fotomeeting te plannen.

Stralina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 14:26

tesseke schreef:
Ik zit momenteel midden in mijn stage. Ben 3 weken geleden gestart met lesvoorbereidingen maken. Ben daar elke dag constant (als in 9 uur s ochtend tot half 12 - 12 uur s avonds) mee bezig geweest. Momenteel heb ik bijna mijn 1e week stage achter de rug en heb ik gewoon nog een massa werk als ik thuis kom. Ii voel me hier zelf ook niet goed bij (loop eigenlijk constant gestrest rond, heb zelfs geen tijd om met de honden te wandelen...) ik vind het ook niet fijn dat jullie zo lang op mijn foto's moeten wachten. Voel me hier ook zeer vervelend bij. Maar school gaat nu gewoon even voor. Ik moet slagen dit jaar want dit is mijn laatste kans. Volgende week nog een week stage en dan nog een maandag. Vanaf dan (die dinsdag) begin ik ten laatste aan de foto's. Het is voor mij ook een leerschool geweest om niet meer zo kort op stage een fotomeeting te plannen.

Tuurlijk, school gaat voor!
Maar het is wel even fijn te horen dat je er binnekort aan begint!
In ieder geval heel veel succes met je stage en school!

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 22:02

tesseke schreef:

Succes met je stage nog even! Heb je nog iets van Gunther gehoord toevallig? Hij heeft nog geen foto's geplaatst.

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 06:23

<<< Ziek geweest heb een paar dagen alleen mijn bed gezien :(
Heb een betaalde shoot tussendoor gekregen wat helaas voor gaat.
En heb morgen een onverwachts afscheid shoot van een stalgenootje..haar paard wordt ingeslapen dinsdag ;(
Ik probeer volgende week weer wat te posten dus excuses hiervoor!

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 11:02

Gisteren mijn 1e stageperiode met succes afgerond, dus vandaag begin ik aan de foto's!