Ik moet me afmelden als fotograaf mijn ouders kunnnen mij niet wegbrengen en hun vinden de locatie te ver
Bamii
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-16 21:58
Jammer Demi, volgende keer een sneeuw meeting in het dfw/havelte dan maar? Ik mis nog een aantal stemmen van de fotografen, dus nog geen modellen bekend helaas! Weet al wel weer waarom het zo leuk is om een meeting te organiseren, de uitslag is best spannend!
De huidige fotografen lijst is nu: Magda_90 kimberley23 TequilaRos Mariett Kimley Tigress Rianne Nadia89
Ik zal zo na college de modellen bekend maken! Kan al wel zeggen dat het heel spannend is
Kimley
Geplaatst: 08-09-16 14:06
Bamii schreef:
Ik zal zo na college de modellen bekend maken! Kan al wel zeggen dat het heel spannend is
Spannend!!
Nogmaals sorry
Bamii
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-16 16:31
Tromgeroffel...
Rianne (Tennan) met Kieck!
Lisa (Runa) met Runa!
Cimmy (Blingh) met Rogan!
En ik ga ook mee als organisator en model
Reserves: Swift Nientsje Kelly_J _nfcd Livanne met Ricky Lisa Vera Livanne met Riley
Ik zit te denken om een 5e model en een 9e en 10e fotograaf te doen, maar zou ik eerst de fotografen reserve lijst iets langer willen zien. Swift, ik zou er wel alvast rekening mee houden dat je mee kan (en Paulien, jij ook natuurlijk )
Neemt iemand ook prikpaaltjes mee toevallig? Mariett wilde haar rooktabletten wel meenemen en het leek mij leuk om daar wat sprookjesachtige foto's van alleen het paard mee te maken