Gaat het door? En wat is het adres? Zie ook geen schema of iets??
Taifoen
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-16 20:48
Op het kaartje hierboven is het adres aangegeven waar we verzamelen (links onder), hier kunnen de mensen met trailer hun trailer ook kwijt. Rechtsboven is waar de fotomeeting plaats vind. Het adres waar wij gaan verzamelen is :
Nieuwe Meerlaan 4 1182 DB Amstelveen OCHTENDGROEP verzamelen tussen 09.00 en 09.15 MIDDAGGROEP verzamelen tussen 13.00 en 13.15
Bij de middag groep zal ik weer op de parkeerplaats zijn voor het verzamelen. Graag wil ik wel dat iedereen, zowel de ochtend als middag groep ruim op tijd is! Ben je dus te laat, dan wacht de groep niet op je, we zitten vast aan tijden waar we ons aan moeten houden voor de toestemming, en om 9.00 verzamelen, is dan ook om 9.00 verzamel zodat er dan gelijk naar de bestemming gelopen kan worden. Te laat is dus te laat, en dan zul je zelf naar de plek moeten komen.
Ook is het handig als de modellen 1 iemand meenemen, voor bijvoorbeeld een reflectiescherm of het leuk laten kijken van je paard.
Fotografen Groep 1: Tanja en Maybel Groep 2: Ineke Groep 3: Anne en Kirsten Groep 4: Suus
Het schema voor morgen is als volgt:
Laatst bijgewerkt door Taifoen op 02-07-16 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Na nog een afmelding van een fotograaf houden we er 6 over voor de middag groep. In de ochtend groep neemt een vriendinnetje van Shanna haar camera mee
Lieve modellen, ik heb TS net al bericht dat ik wegens bepaalde reden af moet zeggen. Mijn excuses! Vind het nl echt heel naar zo op het laatste moment en weet hoe vervelend dit is.
Jullie mogen me een pbtje sturen mocht je toch graag een fotoshoot van mij willen hebben. Ik wil jullie graag tegemoet komen nl ivm mijn late afzegging.
Ik kom met Sabina sowieso rechtstreeks naar de picknickplaats in ochtend. Heb ook geen extra handjes mee helaas. Maar vorig jaar ook aardig alleen gered en kan dat kwartiertje pauze mooi gebruiken om even halster/hoofdstel wisseling te doen
Taifoen
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-16 22:08
Op het kaartje hierboven is het adres aangegeven waar we verzamelen (links onder), hier kunnen de mensen met trailer hun trailer ook kwijt. Rechtsboven is waar de fotomeeting plaats vind. Het adres waar wij gaan verzamelen is :
Nieuwe Meerlaan 4 1182 DB Amstelveen OCHTENDGROEP verzamelen tussen 09.00 en 09.15 MIDDAGGROEP verzamelen tussen 13.00 en 13.15
Bij de middag groep zal ik weer op de parkeerplaats zijn voor het verzamelen. Graag wil ik wel dat iedereen, zowel de ochtend als middag groep ruim op tijd is! Ben je dus te laat, dan wacht de groep niet op je, we zitten vast aan tijden waar we ons aan moeten houden voor de toestemming, en om 9.00 verzamelen, is dan ook om 9.00 verzamel zodat er dan gelijk naar de bestemming gelopen kan worden. Te laat is dus te laat, en dan zul je zelf naar de plek moeten komen.
Ook is het handig als de modellen 1 iemand meenemen, voor bijvoorbeeld een reflectiescherm of het leuk laten kijken van je paard.
Fotografen Groep 1: Tanja en Maybel Groep 2: Ineke Groep 3: Anne Groep 4: ('s ochtends) vriendin Shanna en ('s middags) Manon
Het kan bij mooi weer erg druk zijn op die parkeerplaats (veel dagjes mensen die daar parkeren voor de geitenboerderij). Misschien kunnen de modellen van de ochtend hun plekje even vasthouden voor de modellen van de middag bij drukte?
Super ochtend gehad. Weer werkte goed mee, en water gaf wat extra effect hier en daar. Paardlief deed t ook heel fijn, al vond ie t nodig 1x even weg te rennen haha Eerste foto's druppelen al binnen. Deze zijn van Danique:
Mooie foto's dames! Ik ben ook druk aan het bewerken, schiet al aardig op. Heb ook wat (gezonde) stress ivm vakantie donderdag. Moet alleen morgen nog werken dus zal woensdag eea posten en rondsturen.
Hier een paar foto's van mij. Ben helaas niet nog helemaal klaar met bewerken, maar ga morgen op vakantie. Zou iedereen mij een PB kunnen sturen met haar emailadres dan stuur ik de alle foto's in klein formaat via We-transfer.
Is er een fotograaf uit de omg van Zaandam die van mij en mijn paard/hond een foto zou willen maken voor een zacht prijsje in deze omg? Na een relatie breuk moet ik helaas verhuizen, en heb er voor gekozen om terug te gaan naar Emmen. Ik zou graag een mooie 'polder/molen' foto willen hebben voor als ik straks weer terug ben in het 'hoge' noorden.