Susan, Robbie88 kan niet mee helaas. Ik kan even de lijst niet aanpassen nu maar de laatste lijst zonder Desiree is dan de juiste! 4 in de ochtend en 5 in de middag als ik het goed heb
Even een puntje over setjes ed.... Ik zou in principe met mijn normale blauwe set komen...maar met 11 graden zie ik het niet zitten om met mijn dunne crosshirt te rijden. Ik welke mate wordt een set verwacht? (Shirt of vest bij dekje etc)
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-04-16 09:04
Mij lijkt belangrijker dat je lekker warm blijft
Kosten blijven ook bij 4 personen gelijk. Als iedereen voor de les begint de 20 euro gepast aan mij wil betalen zorg ik dat het op de juiste plek komt. Parkeren is op het harde gelijk als je door het hek komt.
Top Is er misschien ook iemand die mij heel even kan helpen met punten draaien. Alleen even mijn paard vasthouden. Kom alleen namelijk
Naranga
Geplaatst: 28-04-16 10:04
Ik ben ook alleen, maar er is vast wel iemand die je paard even vast kan houden en anders kan ik er ook wel even 2 vasthouden
Heb er zin in!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-04-16 10:16
Ik kan wel helpen hoor! Loop er toch de hele middag rond en heb 2 handen vrij.
Vincy
Geplaatst: 28-04-16 10:18
Ik vind het heel erg om te moeten zeggen, eigenlijk durf ik t niet zo goed met al de andere afmeldingen. Maar ik lag afgelopen nacht met 40,4 graden koorts op bed, en ben op het moment volledig gevloerd door de griep, koorts loopt nu ook weer op enzo..... Ik baaaaal heel erg!! Maar als ik me morgen nog niet beter voel vraag ik mij af of ik er wel bij kan zijn Ik had er zovéél zin in!! Sorry voor mijn bijna afhaakbericht Maar ik denk, ik kan jullie beter nu vast op de hoogte stellen dan zaterdag ochtend bijv...
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-04-16 10:26
Volgens mij heerst er weer van alles, hoor zoveel mensen die ziek zijn. Als je nu zo'n hoge koorts hebt is de kans dat je er zaterdag bij kan zijn niet heel groot nee... beterschap.
Lieve mensen. Ik ben even het overzicht kwijt in m'n agenda en warrige hoofs. Sorry. Maar hoelaat tot hoelaat zou t zijn voor de fotografen? (Dus van verzamelen tot eind) En wat was het adres ookalweer? (Zodat tomtom me de weg kan wijzen haha)
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 29-04-16 09:31
Vooruitzichten zijn goed, het ziet er naar uit dat het op een klein spatje na droog blijft!!
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-16 13:19
Morgen is het zo ver! Weersverwachting is niet perfect maar wel oké.
De eerste les begint om 13.00 en de tweede les aansluitend om 14.00
Modellen: graag uiterlijk een half uur van te voren aanwezig zijn. Zodra de les begint moeten jullie los gereden zijn. Graag vooraf betalen aan SusanH. De les kost €22,50 per ruiter.