Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:xMaxxiee schreef:Ik vind vroeg beginnen altijd wel chil, dan heb je daarna gelijk nog tijd om te bewerken haha
Zo kun je het ook bekijken!
Ik vind juist lekker om vroeg te beginnen. En heb ook geen moeite met vroeg op staan.
Zo te lezen delen meer mensen deze mening.
Ennasil92 schreef:ik wacht rustig af en hoop dat ik alsnog kan komen met mijn knappe dame al staan we als 9e op de wachtlijst ^_^
ik hou de datum iig vrij
als het weer het dindag toelaat dan mag ze alvast oefenen als model voor een fotograve, iemand nog goede tips om haar mooi te laten kijken? want zodra er eten in de buurt is is dat al snel veel interressanter (zelfs als ze hengstig is en er een hegst naast haar staat :p )
[ Afbeelding ]
DShots schreef:Nee maar vind jammer net zoals het stemmen, heb maar 2 mensen stemmen gehad.. sorry hoor maar dat vind ik gewoon een beetje raar en associaal..
Nu word er wat gevraagd door Rosanne, en ben ik de enigste die antwoord geeft.
Sorry maar er mag van mij wat meer respons anders heb ik geen zin om deze meeting te organiseren.
Overigens 10 uur, kan ik nog niet op de locatie staan.
DShots schreef:Ik ben vandaag naar de dokter geweest vanwege lichamelijke klachten en maag operatie waarschijnlijk.
En dit weekend gewerkt, ik zal morgen even nadenken wat ik precies wilt haha.
Ik zag dat Chantal zich aanbood? Maar woon in Maassluis, wil best ergens heen komen.
Ik moet even kijken hoelaat ik uiterlijk ergens kan zijn.
Wil wel gewoon de meeting door laten gaan