[P] Paarden in vrijheid - Wassenaar 1 mei 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pradadaan

Re: [P] Paarden in vrijheid - Wassenaar 1 mei 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:23

Mocht je nog iemand nodig hebben wil ik wel kijken of ik kan ;)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 20:26

Opgeven kan via pb :D

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 11:10

Ook reserve modellen zijn welkom. De reserves en opgaven van de oorspronkelijke groep worden niet automatisch meegenomen, deze kunnen opnieuw aangemeld worden via pb.

Ik zal vanavond even de lijst updaten.

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:10

Huh? Moeten de fotografen die vorige keer mee zouden gaan opnieuw aanmelden en weer ingeloot worden? Ik dacht dat die automatisch mee konden gaan?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 15:34

De oorspronkelijk gekozen fotografen gaan gewoon mee, maar met het kiezen van de nieuwe datum zijn er een aantal weggevallen. Er was wel een reservelijst met fotografen, maar we zijn er niet vanuit gegaan dat deze allemaal op de nieuwe datum kunnen. De fotografen die al gekozen waren en op de datum kunnen staan dus gewoon vast, maar er moeten een aantal fotografen bijkomen + een reservelijst. Daarvoor kunnen zij zich opgeven :)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:30

:)

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:41

Ooohh okeee, ik snap weer :D

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 23:17

Voor de nieuwe datum op 1 mei even een lijstje die up to date is. Ik weet dat het een lange post is, maar lees het even goed door!

De fotografen die meegaan:
1. Jets - Jetske - Jetske Mulder Fotografie - http://www.jetskemulderfotografie.weebly.com
2. EdkingEnzo - Floor - Floor Fotografie - https://www.facebook.com/Floor-Fotograf ... 4/?fref=ts
3. _Juudith - Juudith - Van Zoelen Fotografie - http://www.vanzoelenfotografie.com/
4. xpattystagor - Patty de Groot - PDG Fotografie - http://www.pdgfotografie.weebly.com
5. WiancaR - Malissa - Captured Memories - http://www.capturedmemories.nl
6. Kimmetjee04 - Kim Selman - Kim Selman Fotografie - http://kimselman.wix.com/kimselmanphotography
7. Lieees - Lisa Garrod - EquiFocus - http://www.facebook.com/EquiFocus1
8. Deniisee - Denise van der Plas - Denise van der plas fotografie - http://www.denisevanderplas.com / https://www.facebook.com/Denise-van-der ... 495768202/

De modellen:
1. Moppie__ - Monique - Travis - haflinger x paint - ruin - niet bang voor water, kan wat vrijheidsdressuur - Foto1 Foto2
2. Wendy Dirks - Lena's stylish gallo (guus) - Quarter - Ruin - - Foto 1 Foto 2
3. Corinax - Corina - Fuego SCS - PRE - ruin - lange manen - Foto 1 - Foto 2
4. Ti_Amo - Mandy Hopstaken/Desiree Post - Bertus van Santroshoeve - Fries - Ruin - Foto 1 Foto 2
5. Daniëlle Moerman - Cointreau, roepnaam is Troy - Appaloosa - KWPN moeder X Convernance vader Gribaldi - Foto 1 Foto 2
6. pascalle90 - Pascalle - Jack - PRE - ruin - hengstenuitstraling - Foto 1 Foto 2
7. Nancyimka - Nancy - Emy - Fjord - Merrie - rastypische - Foto 1 Foto 2
8. Jessica - Frances - Tinker - Merrie - valk bont - Foto 1
9. Lutsje - Marianne Reinsma - Tinker - Ruin - zwart bont - Foto 1

Hierbij een overzichtje van de modellen.
Afbeelding

Het schema
Hierbij het schema. Zorg ervoor dat je op tijd bent!

Zeker voor de eerste groep. We moeten vanaf de parkeerplaats ook nog een stukje naar het strand/de zee lopen en de paddocks opzetten, dus 14.00 uur aanwezig zijn betekend dan klaar voor vertrek aanwezig zijn op de parkeerplaats. Zorg ervoor dat je dan klaar bent om naar het strand te lopen! Het is dus verstandig om wat eerder te komen. De fotografen zullen ook samen de paddocks opzetten.

De tweede en derde groep kunnen zelf samen die kant op lopen, zorg dat je dan op de genoemde aanwezige tijd vanaf de parkeerplaats vertrekt! Je zult er dus voor moeten zorgen dat je iets eerder op de parkeerplaats zelf bent. Zo kan alles volgens schema verlopen :j Deze groepen zullen vanzelf zien waar ze moeten zijn (aan de drie paddocks :') ). Dit zal ook nog even in de groepsapp vermeld worden.
Afbeelding
Paddocks worden meegenomen door:
- xpattystagor
- WiancaR
- Lieees
- Deniisee
- Kimmetjee04 (alleen een aantal paaltjes)

Het klopt dat er meer dan 3 paddocks aanwezig zijn. Zo kunnen we eventueel grotere paddocks maken met meer paaltjes. Daarnaast is dit voor de zekerheid, mocht er een fotograaf wegvallen, dan heeft een ander in ieder geval nog wat mee!

Reservefotografen
Let op: deze lijst geldt enkel wanneer er een fotograaf wegvalt geen paddock mee zou nemen. Wanneer een fotograaf wegvalt die een paddock mee zou nemen zal er gezocht worden naar een andere fotograaf met paddock.
1. Alien_Power - Lianne de Ruiter - www.liefotografie.weebly.com
2. Ejuniorjoost - Annemay Dijkstra - amdfotografie - http://www.amdfotografie.weebly.com

Reservemodellen
Zijn zeer welkom! Opgeven kan via pb.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 18:41

Mag ik vragen waar het op slaat dat mensen met paddock voorrang hebben? Ik kan er toch ook niks aan doen?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 19:11

Zoals in de openingspost aangegeven is het thema "paarden in vrijheid". Om het thema te kunnen realiseren zijn paddocks nodig. Het heeft dus niet zoveel zin om fotografen te laten komen als er geen paddocks zijn, daarom is ervoor gekozen deze fotografen voorrang te geven.

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 19:35

top! heb er echt heeeel veel zin in :D

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 11:17

Jets schreef:
Zoals in de openingspost aangegeven is het thema "paarden in vrijheid". Om het thema te kunnen realiseren zijn paddocks nodig. Het heeft dus niet zoveel zin om fotografen te laten komen als er geen paddocks zijn, daarom is ervoor gekozen deze fotografen voorrang te geven.

Je hebt maar een aantal paddocks nodig toch? Het is een beetje asociaal om 6 paddocks op het strand te zetten dan kan er niet meer fatsoenlijk gewandeld worden etc door andere strandgangers.. geen idee hoe je de groepen verdeeld hebt, maar er kunnen 3 fotografen per paddock.. als je dan 8 fotografen hebt heb je maar 3 paddocks nodig...

Edit jullie gaan dus 3 paddocks opstelle
Laatst bijgewerkt door EJuniorJoost op 02-04-16 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 11:19

Ik denk niet dat een discussie zinvol is, TS bepaalt nog altijd hoe ze kiest. Als ze zekerheid op een paddock wil snap ik haar keuze wel.

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 12:06

We hebben drie paddocks nodig. Er zijn vier fotografen die een paddock meenemen en een neemt extra paaltjes mee dus ik weet niet hoe je erbij komt dat wij zes paddocks op zouden zetten? Daarnaast staat in het schema duidelijk aangegeven hoe de groepen verdeeld zijn, dus daaruit is makkelijk op te maken hoeveel paddocks er nodig zijn, vreemd dat je er dan vanuit gaat en suggereert dat wij "asociaal" zijn en zes paddocks neerzetten. Zoals eerder aangegeven zijn deze fotografen gekozen om het thema alsnog te kunnen realiseren mocht er een fotograaf weg vallen. Ik snap dat het jammer is dat je niet gekozen bent, maar in de openings post staat ook al aangegeven dat de fotografen gekozen worden door de organisatie dus je kan er bij opgave niet zomaar vanuit gaan dat je mee mag. Daarnaast denk ik ook niet dat ik daarover verantwoording hoef af te leggen aan jou.

Annebu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:54

Gave modellen hebben jullie! Heb helaas geen paddock anders had ik me zeker nog aangemeld als reserve fotograaf... :D

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 18:22

Je kan je ook zonder paddock aanmelden als reservefotograaf hoor :) de fotografen die nu reserve staan hebben ook geen paddock.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:03

Jets schreef:
Je kan je ook zonder paddock aanmelden als reservefotograaf hoor :) de fotografen die nu reserve staan hebben ook geen paddock.

Ik had erbij gezet o 3 paddocks.. had ik over het hoofd gezien. Ik zeg niet dat jullie asociaal zijn, maar veel paddocks wel...

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 19:11

EJuniorJoost schreef:
Jets schreef:

Ik had erbij gezet o 3 paddocks.. had ik over het hoofd gezien. Ik zeg niet dat jullie asociaal zijn, maar veel paddocks wel...

Je vindt het asociaal om veel paddocks op het strand te zetten, dus dat komt er dan wel op neer. Aangezien je drie paddocks veel vindt en dus asociaal sta je niet achter de werkwijze. Deze had je voor opgave kunnen bekijken, maar geen probleem, ik zal je om deze reden van de lijst halen. Het lijkt me dan ook niet nodig hier nog verder over in discussie te gaan.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:00

Nou ja zeg.. ik vind 6 paddocks veel 3 niet.. maar als je al zo reageert wat echt nergens op slaat want ik bedoel het anders dan jij denkt.. haal me dan maar van de lijst..

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 23:20

We zijn nog op zoek naar een fotograaf :)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 08:02

showen jullie hier nog fotos? ben super benieuwd !!
en jets gefeliciteerd !!!

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:19

Ik heb de foto's van de eerste 5 modellen af.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:14

Wauw nogmaals echt heel mooi

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:51

Guus!

Afbeelding

lutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 18:09

Wauuwww echt erg mooi !! Onze knappe tinker staat er ook geweldig op, thanks !!