Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:Ok probleempje... Mijn sulky staat in reparatie... Doet t niet zoals die t moet doen
Weet niet of dat verder een probleem is of dat er dan liever gekozen wordt voor een ander model?
NathalietjeB schreef:heeft er iemand trouwens een adres van de parkeerplaats?
XxChelsey1xX schreef:adres is Noorderlaaik 4. Weet alleen niet of de tomtom ook de adressen ín het twiske herkent, anders kan je Twiskeweg 91 intikken, dat is het laatste huis aan voor het bruggetje.
vanaf daar is het gewoon het bruggetje over, dan links af de Noorderlaaik op en die helemaal afrijden dan zit je bij P15
lovecappie schreef:XxChelsey1xX schreef:adres is Noorderlaaik 4. Weet alleen niet of de tomtom ook de adressen ín het twiske herkent, anders kan je Twiskeweg 91 intikken, dat is het laatste huis aan voor het bruggetje.
vanaf daar is het gewoon het bruggetje over, dan links af de Noorderlaaik op en die helemaal afrijden dan zit je bij P15
Kom je er ook via de A8 -> Zuiderlaaik? Of zit ik dan aan de verkeerde kant? Ik kom nooit aan deze kant van t Twiske
lovecappie schreef:Hebben de fotograven(of 1 van de modellen) misschien nog een voorkeur/leuke ideeën qua thema ofzo?
Ik probeer een beetje inspritatie op te doen, maar kom niet echt ver
Ik vind t namelijk wel leuk om iets anders dan 'gewoon' te doen haha..
BrittS schreef:Ik denk dat mijn paard volgende week wel op zijn 'mooist' is wat betreft wintervacht/geen wintervacht(24/7 buiten zonder deken..) Zijn vacht valt niet helemaal geleidelijk uit en sommige plekken zijn ietsje kaler en anders van kleur dan andere plekken
Moonshine schreef:Tot hoe laat duurt het ongeveer? En is het makkelijk met de ov? Of zo ik met iemand mee kunnen rijden of ergens van het station ophalen? Ik kom vanuit enkhuizen.