Fotomeeting Twiske 30 april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovecappie

Re: Fotomeeting Twiske 30 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 21:35

Super! Mooi schema :)

Lauraaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 22:12

Netjes :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 00:30

Ok probleempje... Mijn sulky staat in reparatie... Doet t niet zoals die t moet doen
Weet niet of dat verder een probleem is of dat er dan liever gekozen wordt voor een ander model?

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 08:01

Ojajoh schreef:
Ok probleempje... Mijn sulky staat in reparatie... Doet t niet zoals die t moet doen
Weet niet of dat verder een probleem is of dat er dan liever gekozen wordt voor een ander model?

Lijkt me geen probleem!

Vagebond2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:25

Mooi schema! :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:35

Ojajoh schreef:

kan gebeuren toch voor mij is dat geen probleem..

heeft er iemand trouwens een adres van de parkeerplaats? :o

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:09

Hebben de fotograven(of 1 van de modellen) misschien nog een voorkeur/leuke ideeën qua thema ofzo? :)

Ik probeer een beetje inspritatie op te doen, maar kom niet echt ver :+
Ik vind t namelijk wel leuk om iets anders dan 'gewoon' te doen haha..

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 17:16

NathalietjeB schreef:
heeft er iemand trouwens een adres van de parkeerplaats? :o

Als je de hoofdingang van 't Twiske neemt en de bordjes ruiterveld/paardenveld volgt kom je bij P15 uit. :)

En anders is hier een link naar de plattegrond: https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... fHwsUfgwtw

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:11

adres is Noorderlaaik 4. Weet alleen niet of de tomtom ook de adressen ín het twiske herkent, anders kan je Twiskeweg 91 intikken, dat is het laatste huis aan voor het bruggetje.

vanaf daar is het gewoon het bruggetje over, dan links af de Noorderlaaik op en die helemaal afrijden dan zit je bij P15 :)

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:40

XxChelsey1xX schreef:
adres is Noorderlaaik 4. Weet alleen niet of de tomtom ook de adressen ín het twiske herkent, anders kan je Twiskeweg 91 intikken, dat is het laatste huis aan voor het bruggetje.

vanaf daar is het gewoon het bruggetje over, dan links af de Noorderlaaik op en die helemaal afrijden dan zit je bij P15 :)

Kom je er ook via de A8 -> Zuiderlaaik? Of zit ik dan aan de verkeerde kant? Ik kom nooit aan deze kant van t Twiske :')

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 20:47

lovecappie schreef:
XxChelsey1xX schreef:

Kom je er ook via de A8 -> Zuiderlaaik? Of zit ik dan aan de verkeerde kant? Ik kom nooit aan deze kant van t Twiske :')

zo te zien wel :P
Als je de Zuidelaaik volgt tot voor het sportcomplex, dan met de bocht mee naar rechts en dan links de Noorderlaaik op (tenminste zo lijkt mij, aan de plattegrond te zien)

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 11:12

lovecappie schreef:
Hebben de fotograven(of 1 van de modellen) misschien nog een voorkeur/leuke ideeën qua thema ofzo? :)

Ik probeer een beetje inspritatie op te doen, maar kom niet echt ver :+
Ik vind t namelijk wel leuk om iets anders dan 'gewoon' te doen haha..

Als je op www.pinterest.com in de zoekbalk 'fotoshoot paard' intypt, krijg je allerlei voorbeeldfoto's en ideetjes qua thema's naar voren. :)

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 22:03

Ik denk dat mijn paard volgende week wel op zijn 'mooist' is wat betreft wintervacht/geen wintervacht :') (24/7 buiten zonder deken..) Zijn vacht valt niet helemaal geleidelijk uit en sommige plekken zijn ietsje kaler en anders van kleur dan andere plekken :=

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:33

BrittS schreef:
Ik denk dat mijn paard volgende week wel op zijn 'mooist' is wat betreft wintervacht/geen wintervacht :') (24/7 buiten zonder deken..) Zijn vacht valt niet helemaal geleidelijk uit en sommige plekken zijn ietsje kaler en anders van kleur dan andere plekken :=

herkenbaar maar dan in de overgang niet geschoren benen en hoofd en wel geschoren lijf :P
enne het gaat regenen de aankomende week :oo Dat houd een blubber paddock en een zwart paard in :oo
Hopelijk krijg ik haar zaterdag ochtend schoon :=

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 12:06

Haha hier ook 1 die nog met een paar sterren op dr kont loopt -O-
Ik loop al een week flink te rossen, een paar sterren zijn al weg en de andere zie je nog lichtjes..
Hopen dat ze zaterdag allemaal weg zijn :')

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:15

Haha, dan ben ik gelukkig niet de enige :Y) Mijn paard is verder zo goed als zwart (met nu wat rood/bruine vlekken door de wintervacht), dus wat betreft moddergevaar valt het hier mee :')

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 16:36

Hier ook 2 die elke dag heerlijk in de modder lopen te rennen, rollen en doen. Wordt goed poetsen de dag ervoor en de dag zelf..

Zorgen alle modellen wel dat ondanks de modder en het verharen de paarden er gewoon netjes en verzorgd uit zien? (en jij zelf als je er bij/naast wil staan natuurlijk ook) Is wel zo leuk voor de fotografen. :j

Ik hoop dat de regen mee valt, niet dat het Twiske straks ook vol plassen en modder ligt, dat staat niet zo mooi op de foto's haha.

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 18:39

Dat komt zeker goed met poetsen haha :)
Ik hou namelijk nog een canvas van mn moeder te goed, een (heel) laat kerst cadeautje, dus ik hoop zelf ook dat er mooi foto's uit komen voor aan de muur :j

Ik ga sowieso zaterdag ochtend dr staart + benen wassen. Helaas hebben wij alleen koud water op stal, dus de rest word gewoon goed poetsen. Al hoewel ze ook gewoon een deken op heeft, dus dat scheelt ook al :D

Mijn grootste zorg zijn echt die sterren :')
Maar goed, gelukkig gaat t om de voorkant!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 18:41

Ik dacht aan touwhalster, en hoofdstel mee te nemen. Heb eventueel ook roze strikjes om te vlechten voor een hoog schattigheids gehalte. Wat wensen de fotografen? Mijn pony is kipmak dus er is veel mogelijk

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 19:06

Tot hoe laat duurt het ongeveer? En is het makkelijk met de ov? Of zo ik met iemand mee kunnen rijden of ergens van het station ophalen? Ik kom vanuit enkhuizen.

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 20:34

Moonshine schreef:
Tot hoe laat duurt het ongeveer? En is het makkelijk met de ov? Of zo ik met iemand mee kunnen rijden of ergens van het station ophalen? Ik kom vanuit enkhuizen.

Het schema loopt tot 15.30 en we verwachten geen uitloop, dus i.p. gewoon tot 15.30. En het is niet echt makkelijk met ov te bereiken helaas.. Het handigst is denk ik dat iemand je bij Zaandam oppikt. Ik kan het je alleen niet aanbieden, aangezien ik van stal vanaf een hele andere kant kom..

Maar wie weet is er iemand anders die het wel lukt! :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:11

Ik kom vanaf Amsterdam Noord, maar heb een trailer achter de bips dus zie om rijden niet zitten. Als je vanaf Amsterdam cs,Noord kant wil mee rijden mag dat

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 10:24

Wanneer word er qua weer beslist?? Want fotograferen in de hozende regen is ook niks
Mijn buien app geeft 60% regen aan voor zaterdag

Ik rij vanaf heiloo dus mocht iemand willen meerijden

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 13:51

NathalietjeB schreef:
Wanneer word er qua weer beslist?? Want fotograferen in de hozende regen is ook niks
Mijn buien app geeft 60% regen aan voor zaterdag

Ik rij vanaf heiloo dus mocht iemand willen meerijden

Morgen avond om 19.00 beslissen we of het door gaat of niet, dan weet iedereen het op tijd. :)

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 17:44

Lora heeft zich helaas afgemeld, dus dat betekent dat Chelsey alleen zal fotograferen.

Weeronline zegt inmiddels 'Zaterdag is er een mix van zon, stapelwolken en een paar buien. Het wordt een graadje warmer dan vrijdag en er staat een matige noordwestenwind.' Dus we houden de moed erin!