Maureen95 schreef:Succes iig met de meetingBen benieuwd naar de foto's! Je kan mij iig van de reservelijst halen!
Dankjewel! je ziet ze vast wel in Uitgelicht verschijnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadeeFleur schreef:Fotografen:
1. Marjoow
2. Bieb
3. Horserider22
4. Sensibel
5. Maxiee
6. Luckyy80
Reserve
7. Emmaudb
8. Peca
9. CastaMickey
Modellen:
1. Madee en Wesla
2. Niwla en Diesel (?)
3. Feline en Marley
4. Desiree en Starwin
5. Deena en Bobbi
6. Susanne en Edessa
Reserve:
7. Jorreknorr en Hugo
8. YoRien en Vinur (?)
9. Laurette en Joris
10. Rosanna en Floyd
11. Kelly en Rayna
felinehoi schreef:Kunnen we niet meer fotograven fixen dat degene die 1,5 uur niks te doen hebben gaan rijden ipv daarna met zn alle te rijden? of zeg ik nu iets heel stoms. want wij hebben van 11.50 tot 13.35 nu eigenlijk niks te doen zegmaar haha, dus als wij dan gaan rijden en die mensjes die moeten 'wachten' als wij portret en longeer hebben dat die gaan rijden
Marjoow schreef:felinehoi schreef:Kunnen we niet meer fotograven fixen dat degene die 1,5 uur niks te doen hebben gaan rijden ipv daarna met zn alle te rijden? of zeg ik nu iets heel stoms. want wij hebben van 11.50 tot 13.35 nu eigenlijk niks te doen zegmaar haha, dus als wij dan gaan rijden en die mensjes die moeten 'wachten' als wij portret en longeer hebben dat die gaan rijden
Nee rijfotos moeten na de groep gedaan worden. Kunnen niet van de paarden verwachten dat ze zo lang wachten
jorreknorrr schreef:Voor mij een wijziging mocht ik toch mogen komen.
Heb dit weekend nml een ander paard gekocht.
3 jarige zilverappel vos tuigpaardhengst.
[ [url=m/AQ94Br.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MzRDME.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yL2XW5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H2Mup3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IUNFcd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tegen die tijd is hij overigens weer ruin!
Ook als hengst is hij al goed te rijden tussen de merries, dus niemand hoeft bang te zijn