Ik heb een moodboard gemaakt. Ik wil een beetje een boze stiefmoeder anno 1920 neerzetten, lijkt jullie dat wat?
Mijn hond zou evt. ook mee kunnen. Maar daar heb ik wel mijn handen vol aan tijdens zo'n dag, ik heb een hele lieve spaanse kruising haha. Maar ze is mega zenuwachtig. Dus die loopt de hele dag rond te dripselen .
Ze luistert wel prima naar de basis commando's. maar is geen ideaal model omdat ze toch heel snel is afgeleid.
Kunnen de andere modellen mij een klein moodboardje (met uitleg)sturen met wat je als make up en haar wil, wat je daarvan eventueel zelf zou kunnen. Dan kan ik een tijdschema maken.
mingming
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-16 13:25
Ik denk inderdaad dat het handiger is als je zonder je hond komt Hoewel het een erg leuk dier is!
Verder een vraag aan alle fotografen (mocht je het nog niet in de app hebben gelezen):
Vinden jullie het leuk om rooktabletjes te gebruiken? En zo ja, dan moet er wel bijgedragen worden in de kosten.
Nu hebben we daarvoor een paar opties:
- Zowel de modellen als fotografen dragen bij, maar hoe verdelen we ze dan? - De tabletten worden verdeeld onder de fotografen, die dan allemaal even veel betalen. Je kiest zelf of en wanneer je ze gebruikt. Gebruik je ze niet, mag je ze mee naar huis nemen. Dan betalen de modellen dus niet .
Online kosten ze zo rond de 15 euro. Dus dat bedrag wordt dan gedeeld. Ik ga morgen even kijken in de stad of ze hier ook te koop zijn, en hoeveel ze dan zouden kosten
We zijn ondertussen voorzien van een fotografe Caitlin gaat toch mee, dus dat is fijn! Toch bedankt, als je wilt kan ik je nog op de reserve lijst doen?
xmichxrocky
Geplaatst: 10-03-16 10:36
mingming schreef:
We zijn ondertussen voorzien van een fotografe Caitlin gaat toch mee, dus dat is fijn! Toch bedankt, als je wilt kan ik je nog op de reserve lijst doen?
He jammer, had het erg gaaf gevonden! Zet me maar op de reserve lijst dan haha!
mingming
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-16 14:27
Is goed!
Ik heb nu 2 schema's gemaakt. Kunnen jullie kijken wat je fijner vind? Of als je iets heel anders wilt, suggesties mogen
Duo's zijn: Duo 1: Mandy + Karen Duo 2: Caitlin + Geralda
Het voordeel van 2 rondes is, als je je later iets leuks bedenkt, kan je het ook nog doen bij de modellen die je al voor de lens hebt gehad. Maar als er nog freestyle tijd achteraan zit, kan het natuurlijk ook nog!
Het is hier erg stil, gaat alles nog door? Is er veel interesse om mijn hond erbij te doen? Het is niet om de hoek en het kost me de hele dag dus anders laat ik het schieten.
Wat gaaf dat jullie dit vandaag gedaan hebben, zeg! Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik benieuwd ben naar de resultaten, dus ik hoop dat het niet alleen in jullie app komt te staan!