[P] (Winter)fotomeeting Noord-Limburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karlli

Re: [P] (Winter)fotomeeting Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:05

Ik dacht dat er een datumprikker zou komen?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:26

Ts de kasteelse bossen en dan de 21ste. Is jou activiteit en als jij die plek en die datum wilt,dan past de rest zich maar aan toch.

Ja bij zo,n handelaar ben ik inderdaad eens gaan kijken bij pony,s ik weet dat er toen schimmeltje stond die 1oog miste.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:51

keona schreef:
Ts de kasteelse bossen en dan de 21ste. Is jou activiteit en als jij die plek en die datum wilt,dan past de rest zich maar aan toch.

Ja bij zo,n handelaar ben ik inderdaad eens gaan kijken bij pony,s ik weet dat er toen schimmeltje stond die 1oog miste.

Ja klopt dat waren allemaal pony's die ik van de slacht heb gered, die wouden ze niet meer omdat het niet verkocht. Zijn allebei gelukkig goed terecht gekomen.

Ik vind locatie en datum prima :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:59

Datum en locatie is voor mij ook haalbaar :)

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:13

Voor mij ook prima

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:32

Mij ook :)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 22:34

Oke top, houden we dat gewoon aan. Datumprikker is erg omslachtig met alle emails.

AvanKol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 02:50

Jammer, 21 februari heb ik m'n eigen meeting op het strand dus ik kan niet.
Have fun!! :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 09:40

Maar weke paardenwil de fotograaf nu voor de lens

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 10:12

keona schreef:
Maar weke paardenwil de fotograaf nu voor de lens

Ik vind je valk (?) echt heel gaaf..
En verder een van je bontjes :D !
Ze zijn allemaal stoer jouw paardjes!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 10:34

21 februari kan ik niet. De dag ervoor vier ik mijn verjaardag, en dat wordt erg laat en bovendien slapen we dan aan de andere kant van het land. Dan krijg ik hem op zondag nooit op tijd klaar.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:53

Is 21 februari nu definitief?

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 00:44

Hm jammer, net de modellen zeggen nu af met deze datum.....
Moeilijk dit, want ik vond dat er erg leuke modellen tussen zaten.
Zoals in de eerste post stond, wordt dit mijn eerste fotomeeting, iemand tips of suggesties? Toch maar eens aan een datumprikker beginnen, of....?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 00:45

Ik zou absoluut voor een datumprikker gaan als je wil peilen welke datum er het meest geschikt is bij modellen en fotografen..

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 01:02

Oke, ik ben nu zover om een datumprikker aan te maken. Willen jullie je e-mails even in een pb sturen?

-----EDIT-----

http://prik.kr/pwxvsizcg6isvh6y

Klik op deze link en zeg dat je mee wil doen. Je kunt zelf kiezen of je dit wilt doen via e-mail, fb of google+

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:40

Als het weer een zo lang lopend iets is waar geen keuzes gemaakt kunnen worden trek ik me terug.als er mensen zijn die bij ons foto,s willen maken ik heb die 5van de foto,s en vriendin die 200m verder staat heeft appaloosa en schimmel pre hengst.en je kunt bij ons prachtige foto,s maken.dus pb me maar

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:41

Ik vul die datumprikker vanmiddag even in. :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:18

keona schreef:
Als het weer een zo lang lopend iets is waar geen keuzes gemaakt kunnen worden trek ik me terug.als er mensen zijn die bij ons foto,s willen maken ik heb die 5van de foto,s en vriendin die 200m verder staat heeft appaloosa en schimmel pre hengst.en je kunt bij ons prachtige foto,s maken.dus pb me maar

Dan trek je je lekker terug. Wat een enorm kinderachtige reactie.
TS geeft heel duidelijk aan dat ze geen ervaring heeft. Ze heeft het misschien wat onhandig aangepakt, maar om nou zo te reageren is een beetje flauw.

En zo lang loopt dit topic nog niet, misschien moet je in het vervolg dan gewoon lekker reageren op meetings die al een datum hebben.

Eerlijk gezegd lijkt het er nu een beetje op alsof je bang brengt dat er nu een datum gekozen gaat worden waarop je niet kan ofzo.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:32

Heeft niks met kinder achtig te maken.als er steeds geen duidelijkheid is,en dan ts een datum zegt.mensen niet kunnen ja ,je kunt geen rekening met iedereen houden.dat zal ze dadelijk ook zien.ik heb gewoon geen zin van dan dit en dan toch weer zo.dus dan trek ik me terug.ik mag toch zeker zelf weten wat ik doe.als er gewoon een datum aan begin was geprik waar ts kon en de plek dan hadden mensen wel of niet kunnen aansluiten,nu lijkt het er op als of ze het voor iedereen goed wil doen,maar dat gaat helaas niet.verder heel veel plezier en succes
Fem schreef:
keona schreef:

Dan trek je je lekker terug. Wat een enorm kinderachtige reactie.
TS geeft heel duidelijk aan dat ze geen ervaring heeft. Ze heeft het misschien wat onhandig aangepakt, maar om nou zo te reageren is een beetje flauw.

En zo lang loopt dit topic nog niet, misschien moet je in het vervolg dan gewoon lekker reageren op meetings die al een datum hebben.

Eerlijk gezegd lijkt het er nu een beetje op alsof je bang brengt dat er nu een datum gekozen gaat worden waarop je niet kan ofzo.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 10:21

Keona ik weet niet of je het weet maar het topic begon ermee of er animo was? Het was niet eens de intentie het zo te laten lopen, maar dat het zo liep viel me alleen maar mee.

Ten tweede, ik heb vanaf dat er een datum gekozen moest worden al de 21e gezegd. Als dan 1/3e me gaat corrigeren omdat de 21e niet goed uit komt, en een andere 1/3e groep gewoon niet reageert, dan kan ik er ook niets aan doen dat het topic "langlopend" wordt zoals je het noemt.

Datumprikker leek me erg onoverichtelijk, omdat bij andere topics ook "gewoon" een datum gekozen wordt, wat hier dus de 21e zou zijn.

Als door de gekozen datum (na een week?) dan de helft van de modellen uitvallen, dan kies ik voor iets anders. Namelijk: het "omslachtige" datumprikker.

Het was een samenloop van omstandigheden keona, maar of dit een langlopend topic te noemen is? Volgensmij niet. Wanneer iedereen die zich opgeeft het topic een beetje in de gaten houdt, dan zou dit binnen een dag geregeld kunnen zijn.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 10:26

En hetzelfse geldt voor de datumprikker: als dat ook een week duurt voordat alles ingevuld is (en de keuze maken daardoor langer duurt), is het dan wel zo eerlijk mij de schuld te geven?

noor14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:00

Afbeelding

Ik hoop dat de foto het zo doet.
Dit is de pup waarmee ik mee wil doen.
Heeft nog geen naam, is nu 5 weken oud.
Is een raszuivere Engelse cocker spaniel waar we hoge verwachtingen van hebben!
Dus foto's op jonge leeftijd zijn altijd leuk.

Ik heb me ook aangemeld voor de datumprikker

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:01

Ik heb in ieder geval de datumprikker ingevuld :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:10

louka69 schreef:
En hetzelfse geldt voor de datumprikker: als dat ook een week duurt voordat alles ingevuld is (en de keuze maken daardoor langer duurt), is het dan wel zo eerlijk mij de schuld te geven?

Ho ik geef jou niet de schuld.ik heb enkel het idee dat je het voor iedereen goed wilt doen.maar bij zo iets gaat het niet.als de helft dan afvalt op die datum dan is dat zo denk ik maar misschien zijn nog andere die dan mee willen.verder denk ik zeker dat datum prikker voor zo iets erg omslagtig word.ik zelf ben gewoon altijd van knopen doorhakken.dat wil niet zeggen dat jij iets fout doet.maar ik trek me gewoon terug.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:11

Jammer Keona, had toch graag je paarden voor de camera gehad :)