Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keona schreef:Ts de kasteelse bossen en dan de 21ste. Is jou activiteit en als jij die plek en die datum wilt,dan past de rest zich maar aan toch.
Ja bij zo,n handelaar ben ik inderdaad eens gaan kijken bij pony,s ik weet dat er toen schimmeltje stond die 1oog miste.
keona schreef:Als het weer een zo lang lopend iets is waar geen keuzes gemaakt kunnen worden trek ik me terug.als er mensen zijn die bij ons foto,s willen maken ik heb die 5van de foto,s en vriendin die 200m verder staat heeft appaloosa en schimmel pre hengst.en je kunt bij ons prachtige foto,s maken.dus pb me maar
Fem schreef:keona schreef:Als het weer een zo lang lopend iets is waar geen keuzes gemaakt kunnen worden trek ik me terug.als er mensen zijn die bij ons foto,s willen maken ik heb die 5van de foto,s en vriendin die 200m verder staat heeft appaloosa en schimmel pre hengst.en je kunt bij ons prachtige foto,s maken.dus pb me maar
Dan trek je je lekker terug. Wat een enorm kinderachtige reactie.
TS geeft heel duidelijk aan dat ze geen ervaring heeft. Ze heeft het misschien wat onhandig aangepakt, maar om nou zo te reageren is een beetje flauw.
En zo lang loopt dit topic nog niet, misschien moet je in het vervolg dan gewoon lekker reageren op meetings die al een datum hebben.
Eerlijk gezegd lijkt het er nu een beetje op alsof je bang brengt dat er nu een datum gekozen gaat worden waarop je niet kan ofzo.
louka69 schreef:En hetzelfse geldt voor de datumprikker: als dat ook een week duurt voordat alles ingevuld is (en de keuze maken daardoor langer duurt), is het dan wel zo eerlijk mij de schuld te geven?