misschien handig om ook nog een reserve lijstje te vermelden? Niet banketstaaf bedoelt, maar heb eigenlijk nog geen meeting meegemaakt, waar niemand meer afzegt.. ghehe..
Verder vind ik het een mooi lijstje met modellen! heb er zin in! Zijn er nog modellen die speciale dingen kunnen?
TurboTinker
Geplaatst: 14-12-15 22:04
Wauw echt?? Jaron de koploper ♡♡♡ wat gaaf!!! Dat had ik echt noooooit gedacht!
Alenthe05
Geplaatst: 14-12-15 22:04
@Kimley: We noemen hem op stal grijze gijs.... makkelijker als Derrote.... Moet dan ook elke x denken aan mn collega Dorette hahaha
Oh zie nu dat de reserve lijst niet in de OP staat, maar die is er wel hoor
Jets
Geplaatst: 14-12-15 22:10
Aaah supertof, had ik echt niet verwacht! Leuk Jammer dat niet iedereen mee kan kan, waaronder een aantal vriendinnetjes helaas niet
Ik zou graag bij Floor (EdkingEnzo) in de groep omdat ik met haar mee rij. Heb zelf geen voorkeur, maar pas me aan haar aan Heb er zin in!
Leuk TT! Winnie kan de jambette, flemen en nee schudden, sinds kort ook allemaal op een blok/boomstam En een beetje half het compliment, maar ik moet haar eigenlijk eerst nog leren eerst in de spagaat te gaan staan
Laatst bijgewerkt door Jets op 14-12-15 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Lijst is op volgorde van aantal stemmen ( mensen met dezelfde stemmen zijn random geplaatst) Heb de gene die net nog wou aanmelden een Pb gestuurd dat ik haar wel op de reserve lijst wou zetten
Heb alleen even de namen gebruikt, foto komt wel als we aan de reserve's toe zijn Juudith, Excuus ik dacht dat ik hem in de OP erbij had gezet
Jets
Geplaatst: 14-12-15 22:16
Yes, pb gedaan
_Elke
Geplaatst: 14-12-15 22:23
Oei mijn paard kan niks behalve soms heel hard hinneken en erbij staan alsof ze de koningin is
Ik hoop stiekem op sneeuw, staat haar denk ik prachtig !!
Wel spannend met ijzers maar dat komt wel goed
Laatst bijgewerkt door _Elke op 14-12-15 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt
stilstaan haha! De droom voor elke fotograaf; een paard wat goed kan stilstaan haha! nee hoor grapje! Enn een paard hoeft ook niets te kunnen hoor! vind het alleen altijd wel leuk om van te voren te weten. Heb al eens gehad dat ik er niet naar vroeg tijdens een meeting, en dat ik daarna bij een andere fotograaf de mooiste kunstjes zag en dacht.. kackiee dat had ik ook gewild haha
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-15 22:29
_Elke schreef:
Ik ga hard oefenen op uhm... Wat is makkelijk??? Hahaha
Als ze stilstaat en haar oortjes naar voren doet ben ik tevreden
Haha zelfde gedachten!
Manon_S
Geplaatst: 14-12-15 22:42
Haha blijf het toch wel grappig vinden.. mijn chihuahua tussen de grote paarden wahahaha. Ik wens de fotografen al veel succes met op de knieën zitten
Ik doe je ff een pb qua voorkeur voor welk dag deel: middag! Hopelijk gaat Pandakaas dan ook, wil de mini wel graag zien .
Ik vind wel dat je hondje met een pony op de foto moet haha!
_Elke
Geplaatst: 14-12-15 22:52
Ooh stil staan kan ze wel als ze alert is oortjes erop mijn hond zorgt daar ook wel voor, Tante Cor houdt m'n hond altijd in de gaten. De twee vriendinnen Die komt mee naar hoeft verder niet op de foto hoor.
Aah nu al zin in zeg, lekker wassen en vlechten dan is ze zoooo knap
Ik heb ook geen materiaal hiervoor.. ik weet niet of iemand dat wel heeft?
Pandakaas
Geplaatst: 14-12-15 23:27
Wat gaat het opeens hard hier
Pony kan geen bijzondere kunstjes, tenminste niet dat ik weet Stilstaan kan ze prima, alleen of ze dat braaf doet als ze alles leuk/spannend vind weet ik niet..
Manon_S, mijn voorkeur ligt inderdaad bij de ochtend Dus dat word misschien lastig hah